رئیس پلیس راه ایلام از تمهیدات پلیس راه ایلام برای پیشگیری از حوادث احتمالی در پی ورود سامانه بارشی به استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 30 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: از عصر امروز سامانه بارشی به سطح استان ایلام وارد می‌شود و با توجه به اینکه احتمال آبگرفتگی در محورهای مواصلاتی وجود دارد، رانندگان باید شرایط رانندگی را در این وضعیت آب و هوایی رعایت کنند.

وی افزود: تمهیدات و آمادگی لازم برای خدمات دهی به مسافران نوروزی و مردم استان توسط پلیس راه اندیشیده شده است، تمامی دستگاه‌های خدمات رسانی از آمادگی کامل برخوردار و حضور فعالی را در طول محورهای مواصلاتی استان دارند.

همتی زاده ادامه داد: در این راستا برای مسافران و عزیزانی که در سطح استان در حال تردد هستند، توصیه می‌کنیم با توجه به شرایط آب و هوایی از تردد غیر ضروری خودداری و رانندگانی که در طول محورهای مواصلاتی هستند رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

رئیس پلیس راه ایلام افزود: در روزهای که بارندگی در سطح محورهای مواصلاتی استان داشتیم اکثر تصادفات از نوع واژگونی بود، لذا می‌طلبد که رانندگان بر اساس وضعیت آب و هوایی استان رانندگی کنند و نکات ایمنی در خصوص خودرو تجهیزات مناسب به همراه خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: احتمال اینکه پلی تخریب شود و رانش جاده داشته باشیم، وجود دارد و باید رانندگان توصیه‌های پلیس راه و مدیریت بحران را گوش دهند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار