معاون امور هماهنگی و توسعه منطقه ای استانداری کرمانشاه گفت: رسانه ها می توانند علاقه مندان به تولید را به سمت کشاورزی رهنمون ساخته و بدون رسانه اهداف اقتصادی به کندی جلو خواهد رفت.
کد خبر: ۷۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 06 August 2015
به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری روز پنجشنبه به نقل از هدایت حاتمی در هشتمین جشنواره دوسالانه رسانه های بخش کشاورزی، بر تاثیر مثبت رسانه ها بر رشد و شکوفایی کشاورزی تاکید کرد و افزود: رسانه ها در دنیای امروز مسوولیت بخشی از موفقیت ها و شفاف سازی ها را بر عهده دارند و قطعا کشاورزی نیز از این ظرفیت استفاده کرده و خواهد کرد.
وی اظهار کرد: کشاورزی می تواند ما را از وابستگی به نفت رها کند و لازمه آن برنامه سازی دقیق در این حوزه بوده و نقش رسانه ها در دست یابی به این مهم باید بیشتر از قبل شود.
وی گفت: انعکاس دستاوردها، موفقیت ها و ارائه برنامه های کاربردی در حوزه کشاورزی باعث ترویج برنامه های تجربه و کاهش هزینه ها در میان کشاورزان شده و این از برکت ارتباط بین دو حوزه رسانه و صنعت کشاورزی است.
حاتمی اظهار داشت: کشاورزی تاثیر زیادی در اقتصاد کشور داشته و برای دست یابی به بهره وری در این امر مهم استفاده از رسانه ها روز به روز بیشتر خود را نشان داده و پخش برنامه هایی در این زمینه که تاثیرات مزبور را بهتر منعکس کند ضروری است.
وی بر جهت گیری هدفمند دست اندرکاران برنامه های آموزشی و ترویجی با استفاده از امکاناتی مانند فیلم، اسلاید ویژن، شبکه تلویزیونی و.. تاکید کرد و گفت: رسانه ‎ها می توانند با محتوای درست نقش خود را در بهره وری کشاورزی نشان داده و در چنین جشنواره هایی به تبادل تجربیات و ارتقای کمیت و کیفیت تولیدات خود بپردازند.
جشنواره دوسالانه رسانه های ترویجی و آموزشی بخش کشاورزی با گرامیداشت نام شهید سید مرتضی آوینی با شعار' کشاورزی دانش بنیان، رسانه اثرگذار و افزایش بهره وری' به میزبانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار