استاندار کرمانشاه گفت: مدیرانی که در کارگروه اشتغال بدون اجازه در جلسه شرکت نمی‌کند توجیه ندارد و شاید درد و رنج بیکاری را هنوز متوجه نشده است.
کد خبر: ۷۳۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 07 April 2019

به گزارش خبرنگار تابناک هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نخستین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه در سال 98 که در استانداری برگزار شد افزود:در سال۹۷ بیش از ۵۲ هزار شغل در استان ایجاد شده، و این آمار از طرف سازمان تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اعلام شد .

وی  خاطر نشان کرد:جلسه کار گروه اشتغال باید ظرف مدت حداکثر دوهفته دیگر برگزار شود و به طور نهایی ماحصل زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و سایر فعالان اقتصادی در سال ۹۷ در راستای ایجاد شغل اعلام شود

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:باید گزارشی مبنی بر اینکه چقدر تسهیلات پرداخت شده، سهم بانک‌ها و آورده مردم در رابطه با ایجاد این شغل‌ها چقدر بوده و درکل  چقدر سرمایه گذاری انجام شده مشخص شود.

بازوند اظهار داشت: اگر رونق تولید شکل بگیرد قدرت خریدنیز به طبع بالا خواهد رفت و حل مشکل معیشتی مردم در همین امر است باید مدیران به آن اهتمام ویژه داشته باشند تا به تحقق این شعار برسیم.

وی در ادامه اشاره نیز به خسارت سیل اخیر در استان داشت و افزود:در اثرسیل خیر ۳۷۱۱ واحد مسکونی در استان دچار خسارتو ۴۷ روستا نیز را در محاصره  و ۵۷۰ رأس دام تلف شدند.

به گفته استاندار کرمانشاه،با توجه به اطلاع رسانی  های  فراوان و پای کار بودن مدیران اجرایی ،همکاری و مشارکت مردم فهیم استان توانستیم  در مقابله با این سیل تلفاتی را در پی نداشته و نسبت به دیگر استان‌ها وضعیت بهتری  در کنترل سیل داشته باشیم.

بازوند اذعان داشت: تا کنون بیش از ۱,۵۶۰ میلیارد تومان خسارت به تأسیسات برق، آب و فاضلاب، گاز و … وارد شده است .

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:باید توجه داشته باشیم که اقتصاد ما یک اقتصاد بانک محور است و در همه پروژه‌ها  بانک ها مشارکت دارند لذا سرعت بخشیدن به یک واحد تولید بستگی به بانک و همکاری انها دارد هرچه آنها فعال‌تر باشد شاهد رونق بیشتر تولید در واحدها هستیم.

وی گفت: اگر رونق تولید را در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش ببریم دیگر جای نگرانی نیست زیرا نسخه شفا بخش اقتصاد است.

استاندار کرمانشاه ابراز داشت: افزایش ارزش پول ملی نیازمند رونق تولید است اگر به دنبال حل مشکل فقر و فقر زدایی هستیم لازمه آن هم همین رونق تولید است.




 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار