مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد:
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نمایشگاه‌های تخصصی مبلمان، دکوراسیون داخلی و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۱۶ مرداد به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 07 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، محمد جواد حمید با اشاره به جزئیات این نمایشگاه در مشهد اظهار داشت: در نمایشگاه امسال در حوزه مبلمان و دکوراسیون داخلی، چندین نمایندگی شرکت‌های خارجی و مشارکت کنندگان متعددی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی 157 شرکت داخلی و خارجی حضور یافته‌اند تصریح کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در 720 غرفه و در فضایی بیش از 18 هزار متر مربع در زمینه‌های مبلمان، دکوراسیون داخلی، لوستر و روشنایی، کالای خواب و منسوجات فعال خواهند بود و در سالن‌های بهار، ابوسعید، مولوی، انوری، مستقر شده‌اند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خاطرنشان کرد: نمایشگاه ملی صنایع دستی نیز همزمان با نمایشگاه مبلمان و دکوراسون داخلی با حضور 150 مشارکت کننده در فضایی به مساحت 5هزار متر مربع در محل سالن عطار برگزار می‌شود.

حمید با اشاره به حضور 29 استان کشور در نمایشگاه ملی صنایع دستی افزود: صنایع دستی عرضه شده این نمایشگاه در حوزه‌های سفال، سرامیک و کاشی سنتی، صنایع دستی چرمی، صنایع دستی فلزی، صنایع دستی چوبی، صنایع دستی دریایی، صنایع دستی سنگی، صنایع دستی مستظرفه و رودوزی های سنتی است.

نمایشگاه‌های تخصصی مبلمان، دکوراسیون داخلی و نمایشگاه ملی صنایع دستی در روزهای 16 تا 19 مرداد ماه سال جاری و در ساعات 17 الی 23 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد به طور مشترک با حضور 307 مشارکت کننده در مساحتی بالغ بر 23 هزار متر فضای نمایشگاهی پذیرای علاقمندان خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار