مدیرکل کمیته امداد خبر داد :
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از مشارکت 72 میلیارد تومانی مردم کرمانشاه خبرداد
کد خبر: ۷۴۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 05 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، حسین خدر ویسی مدیر کل کمیته امام خمینی(ره) استان کرمانشاه صبح امروز در نشست خبری از کسب مقام اول کمیته امداد در بحث اشتغال خبر داد و گفت : استان کرمانشاه با پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۵۰۳۰ نفر عنوان اول را در حوزه اشتغال به خود اختصاص داده است و اگر همه دستگاهای استان تلاشی مانند کمیته امداد داشته باشند مشکلات اشتغال در استان حل خواهد شد.

 

وی افزورد : مشارکت مردم استان حدود ۷۲ میلیارد تومان در حوزه های انفاق ، زکات و...... بوده که با توجه به وضع اقتصادی موجود خوب است.

 

خدر ویسی از اقدامات کمیته امداد در مناطق سیل زده گفت و افزود : کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۶ میلیارد تومان به مناطق سیل زده خوزستان، لرستان و استان های شمالی کمک کرده اند که استان کرمانشاه در این زمینه پیشرو بوده.

 

وی تصریح کرد : سال گذشته بیمه پایه کلیه مدد جویان که قبلا کارت درمان داشتند با هناهنگی رئیس کل کمیته امداد کشور به بیمه سلامت انتقال پیدا کرد و دفتر چه درمانی برای آنها صادر شد.

 

خدر ویسی در خصوص برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان نیز گفت : تعداد حامیان ایتام و محسنین استان ۲۰ هزار نفر است که ظرفیت استان بیش از این است و امیدواریم بتوانیم حامیان بیشتری را جذب کنیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد : کمیته امداد آمادگی جمع آوری کمک های مردمی جهت تهیه سبد کالا برای نیازمندان را دارد و یکی از مهمترین برنامه های ماه مبارک رمضان طرح مفتاح الجنه است که مسئولین استانی با حضور در منازل مدد جویان، از نزدیک با مشکلات آنها و کمبود های زندگی آنها آشنا می شوند و در جهت رفع این نیازها کمک می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار