کد خبر: ۷۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 10 August 2015
انزلی – مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به ظرفیت های این منطقه برای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام(ره) اعلام کرد: برای حمایت از مددجویان، مرکز نیکوکاری در منطقه آزاد انزلی راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور با اعلام این خبر اظهار کرد:  منطقه آزاد انزلی در تلاش است با تخصیص منابع لازم در راستای رعایت مصوبات قانونی برنامه پنجم توسعه برای  حمایت از محرومین گام های مثبتی بردارد.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد درصدد افزایش میزان همکاری ها با اخذ مجوزهای لازم در برنامه ششم توسعه و زدودن چهره فقر از مناطق آزاد است،  افزود: منطقه آزاد انزلی آمادگی دارد تا با تدوین فرآیندهای نظام مند  با همکاری کمیته امداد امام (ره)   برای خدمات رسانی گسترده تر به مددجویان سطح منطقه فعالیت کند.

مسرور با اعلام آمادگی برای حمایت از اجرای طرح های مجتمع های اقتصادی کمیته امداد سطح کشور در منطقه آزاد انزلی گفت: مناطق آزاد از معافیت ها و ظرفیت های قانونی فراوانی برای حمایت از فعالیت های اقتصادی برخوردارند که این مجتمع های اقتصادی  نیز با توجه به ماموریت و اهداف تعیین شده می توانند  از این ظرفیت ها بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گیلان نیز با تشکر از حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای افزایش مساعدت های انجام شده در سال گذشته اظهار کرد: کمک های سازمان منطقه آزاد انزلی اثرات مثبتی در روند ارائه خدمات به محرومان تحت پوشش در سطح منطقه داشته است.

علیرضا محمدی با اشاره به شناسایی و نیازسنجی مشکلات مددجویان محدوده منطقه افزود: مرکز نیکوکاری منطقه آزاد انزلی پس از تأسیس، همانند پیشخوان امداد، با محوریت مساجد و خیرین به مددجویان سطح منطقه خدمات خود را ارائه می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار