مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، تولید سرود شهدای غواص را از مهمترین برنامه های فرهنگی و هنری در هفته استقبال از این شهدای والامقام بیان کرد.
کد خبر: ۷۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 10 August 2015
به گزارش تابناک نقل از مهر قاسم عزیزاده گرجی ظهر دوشنبه در نشست ویژه برنامه گرامیداشت ۳۰ شهید غواص با عنوان آسمانیان اروند با اشاره به اینکه این برنامه ها در سراسر مراکز کانون استان از ۱۵ تا ۲۲ در مسیر تشییع پیکر شهدا برنامه های فرهنگی و هنری در قالب قصه گویی، نقاشی، سرود و نمایش اجرا می شود.
وی به تولید سرود مخصوص شهدای غواص توسط کانون پرورش فکری و کودکان استان اشاره و اتصریح کرد: مسابقه کتابخوانی چهار عنوان کتاب از دیگر برنامه های کانون بوده که پاسخ به صورت پیامکی ارسال می شود و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
گرجی به استقبال خوب کودکان و نوجوانان در استقبال از شهدای غواص اشاره و اذعان داشت: سرود تولیدی کانون توسط صدای و سیمای مرکز تبرستان پخش می شود.
وی با اشاره به اینکه ایستگاه نقاشی در مسیر استقبال پیکر شهدا برای کودکان و نوجوانان برپا می شود، اظهار داشت: دلنوشته های بچه ها در بیان احساسات در خصوص شهدا نیز از دیگر برنامه های استقبال از ۳۰ شهید غواص استان مازندران است.
مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه گرامیداشت شهدای غواص تجلیل و تکریم از شهدا به ویژه استقبال از شهدای غواص این استان است، گفت: یقینا آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر این نسل با شخصیت های جوان و برومند این مرز و بوم درهشت سال دفاع مقدس از مهمترین دستاوردهای این برنامه هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار