مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ویژه برنامه سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور هیأت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 28 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی اظهار داشت: آیین‌های شب‌ قدر با حضور هیأت مذهبی در تمامی اماکن مذهبی فارس به‌ویژه در بارگاه ملکوتی حضرت احمد بن موسی(ع) شاه‌چراغ و نیز حضرت سید علاءالدین حسین(ع) از ساعت 22 با برگزاری مراسم سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، ابوحمزه و قرآن‌ به‌سر گرفتن انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در لیالی قدر بیش از 5 هزار مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی پذیرای محبان اهل‌بیت عصمت طهارت(ع) است، افزود: موضوع ویژه سخنرانان در شب‌های قدر تبیین ولایت به‌عنوان یکی از خلأهای جدی جامعه دینی است و در این مورد اگر ولایت‌پذیری نهادینه شود بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی برطرف می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام راحل با حضور هیأت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم موحد و متدین استان فارس به‌ویژه مردم شیراز در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) برگزار می‌شود.

مهرابی بیان داشت: هرگاه که نام و یاد امام راحل زنده شود ارزش‌های دینی، معنوی و اخلاقی در جامعه پررنگ‌تر روحیه اتحاد و یگانگی بین تمامی اقشار جامعه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس تبلور حقانیت دینی و مظلومیت جهان اسلام در برابر توسعه‌طلبی و تمامیت‌خواهی استکبار جهانی است، افزود: حضور جدی و پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت، یکدلی و انسجام را در میان ملت‌های ستمدیده جهان و نیز مردم مظلوم فلسطین گسترش می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: نماز عید فطر امسال در یکی از مناطق محروم، آسیب‌پذیر و کم‌برخورار شیراز به امامت آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز با حضور گسترده مردم موحد برگزار می‌شود.

مهرابی ابراز داشت: برپایی نماز عید فطر با همکاری کانون‌های مساجد، مداحان، مؤسسات قرآنی با توجه به حساسیت کشور و نیز نقش محوری مردم برای برون‌رفت از تهدیدهای دشمن، کم‌رنگ شدن تحریم‌ها و مشکل اقتصادی دشمن را ناامید و دلدادگان انقلاب را مصمم‌تر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار