حجت الاسلام دیرباز در مراسم سالگرد ارتحال امام در خوی گفت : اخلاص و توکل به خدا از بارز ترین ویژگی های حضرت امام خمینی بود .
کد خبر: ۷۵۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 04 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

همزمان با سراسر کشور مراسم سی و مین سالگرد ارتحال جانگداز رهبر کبیر و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ( قدس سره ) در حسینیه شیخ نوایی خوی با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ،نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان برگزار شد .
در این مراسم حجت الاسلام دیرباز یکی از نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در باره ویژگی های اخلاقی و رفتاری حضرت امام گفت : یکی از بارزترین ویژگی های ایشان در تمام مسائل و مشکلات اجتماعی و زندگی فردی اعتماد به نفس ، اخلاص و توکل به خدا بود .
دیرباز ادامه داد : حضرت امام همیشه در صحبت های خود با مسئولین کشور و مخصوصا با فرماندهان جنگ تاکید می کردند که : شما به تکلیف و وظیفه خود عمل کنید خداوند خودش ما را کمک می کند .

نماینده مجلس خبرگان در قسمت از سخنان خود در باره ویژگی های حضرت امام به ساده زیستی ایشان اشاره کرد و اظهار داشت : حضرت امام در دوران رهبری خود به تبعیت از جد بزرگوارش امیر مومنان حضرت علی ( ع ) برخلاف انتظار همه رهبران سیاسی دنیا خیلی ساده زیست و بدور از تشریفات و آلایش های دنیوی هم سطح با پایین ترین در صد زندگی مردم ، مخصوصا فقرا بودند .

دیرباز در باره صلابت و استواری حضرت امام در مقابل دشمنان گفت : در این باره این یک جمله کافی است که حضرت امام در مقابل شیطنت های آمریکا و اسرائیل گفتند :
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . واسرائیل این غده سرطانی باید از بین برود .
حجت الاسلام دیباز در قسمت دیگری از سخنان خود به اقدام انقلابی مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود : در آنروزهای حزن و اندوه برخلاف انتظار همه سیاستمداران دنیا مجلس خبرگان در کمترین زمان ممکن ودر یک اقدام بجا حضرت ایت الله سید علی خامنه ای را به رهبری انقلاب اسلامی برگزیدند .
وی در ادامه خاطرنشان کرد : امروز مقام معظم رهبری دقیقا مثل حضرت امام در این ۳۰ سال مثل آفتاب درخشیده و می درخشد و با اعتمادبه نفس و توکل به خدا کشتی انقلاب را به جلو می برد . بطوری که سیاستمداران آمریکا اعتراف می کنند که ما هفته ها در باره ایران جلسه تشکیل می دهیم و تصمیم گیری می کنیم . آنوقت رهبر ایران با یک سخنرانی همه نقشه های ما را نقش بر آب می کند .

دیرباز درباره تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران گفت : اگر همه ملت امروز به تبعیت از اخلاص و توکل حضرت امام به خدا توکل کنیم و هزینه های عمومی دولتی و زندگی را کاهش دهیم و اسقامت کنیم در مقابل هیچ قدرتی تسلیم نخواهیم شد .

دیرباز در پایان سخنان خود یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ را نیز گرامی داشت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار