معاونت مالی و اقتصادی هپکو عنوان کرد
تابناک:تمام تلاش شرکت در حال حاضر خروج از زیان سال های اخیر می باشد و امید است با جبران این زیان شرایط خروج از بازار پایه توافقی را فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 11 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی به نقل از بورس نیوز چندی است اخباری در رابطه با عقد قراردادهای جدید در شرکت تجهیزات سنگین هپکو به گوش می رسد.

در همین راستا رمضانی معاونت مالی و اقتصادی شرکت تجهیزات سنگین هپکو گفت: تاکنون این شرکت دو قرار داد منعقد کرده به این ترتیب؛ یک قرارداد برای فروش 400 دستگاه ماشین آلات به شهرداری و دیگری قرارداد خرید 34 گریدر توسط وزارت راه با شرکت هپکوی اراک انجام شده است.

رمضانی در رابطه با اثر گذاری این قراردادها بر روند سودآوری شرکت گفت: قطعاً فروش این ماشین آلات به روند خروج از زیان شرکت کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 اثرات آن برآورده شده است و شرکت می تواند تا حدودی ظرفیت تولیدی خود را تکمیل و بخشی از بدهی ها را پرداخت کند.

این مقام مسئول در رابطه با برنامه های آتی شرکت عنوان کرد: در حال حاضر در حال مذاکره جهت همکاری با شرکت liebherr آلمان هستیم. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات ساخت و ساز، لوزام خانگی، قطعات هواگرد و ارائه خدمات مهندسی خودرو فعالیت دارد و قرارداد "تپکو" با این شرکت جهت تکمیل و تولید برخی از محصولات می باشد و در صورت انجام این قرارداد با افزایش تولید و درنتیجه کاهش زیان همراه خواهد شد.

شرکت های liebherr آلمان، کوماتسو ژاپن و ولوو در جریان تحریم های بین المللی همکاری با این شرکت را قطع کرده بودند و از این جهت "تپکو" ضربه های زیادی را متحمل شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار