رییس دانشگاه علوم پزشکی:
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با حمایت های دولت و شخص وزیر بهداشت تحول در نظام سلامت قم چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۷۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 13 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی قم، ابوالفضل ایرانی خواه در نشست مشترک با مدیرکل تامین اجتماعی قم افزود: الحمدالله بزرگان دینی و مراجع عظام نیز از اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت دارند.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت و تامین اجتماعی دو بازوی اصلی اجرای طرح تحول سلامت در جامعه هستند و تعامل و همکاری نزدیک این دو دستگاه در استان قم ثمرات پر برکتی به همراه داشته است.

وی افزایش تعامل، همدلی و همکاری بین دستگاه های خدمت رسان در جهت خدمت به مردم را خواست همگانی عنوان و اظهار داشت: بر این باور هستیم که تعامل بین دستگاهی در استانها می تواند بسیاری از مشکلات موجود در تفسیر قوانین را حل و فصل کند.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی قم نیز در این نشست گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی درست و بموقع به مردم از مولفه های ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است و با اجرای طرح تحول سلامت شاهد برقرای آرامش و امنیت مطلوب اجتماعی در استان هستیم.

سید مجتبی موسوی ادامه داد: تامین اجتماعی قم با راه اندازی و تکمیل بیمارستان امام رضا(ع) در دو سال اخیر توانست گام بزرگی در چرخه تحول درمانی استان بردارد و ثمره این تلاش رضایت بیمه شدگان و مستمری بگیران است.

وی تصریح کرد: با تدبیر مدیران ارشد سازمان در دو سال اخیر هیچ گونه تاخیر در پرداخت تعهدات بویژه به مستمری بگیران نداشته ایم.

در این نشست که با هدف بررسی راهکارهای تعامل بیشتر بین تامین اجتماعی و علوم پزشکی در خصوص مطالبات بین دو دستگاه و در جهت خدمت رسانی به مردم تشکیل شد، نحوه بررسی دقیق تر فرایند مشاغل سخت و زیان آور، چگونگی رعایت قوانین در انعقاد قراردادهای خرید و نصب تجهیزات، صدور مفاصا حساب و ادعای سابقه برخی کارکنان علوم پزشکی قم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار