بخشدار پیرسلمان اسدآباد یکی از مشکلات مهم در سطح روستاها را آب شرب خواند و گفت: در حال حاضر سه روستا در بخش پیرسلمان با تانکر آبرسانی می‌شود.
کد خبر: ۷۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 14 August 2015

بخشدار پیرسلمان اسدآباد یکی از مشکلات مهم در سطح روستاها را آب شرب خواند و گفت: در حال حاضر سه روستا در بخش پیرسلمان با تانکر آبرسانی می‌شود.

به گزارش فارس، یزدان آذرمی پیش در نشست با خبرنگاران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید در بخش پیرسلمان مردمی است، اظهار کرد: توسعه و آبادانی روستاها تنها با مشارکت و همراهی مردم شدنی است و با مردم‌محوری می‌توان به این توسعه رسید.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، با اقدامات و برنامه‌های خود امیدی را در مردم ایجاد کرده است، افزود: باید با عملکرد خوبی از دولت این نور امید را در بین مردم گسترش دهیم که این امر با انعکاس اخبار مثبت خبرنگاران امکان‌پذیر است.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد یکی از اولویت‌های برنامه‌های خود را حضور میدانی در مناطق مختلف روستایی خواند و افزود: تاکنون اکثر روستاها را بازدید کرده و ظرفیت‌های بالقوه و نقاط ضعف آن‌ها را شناسایی کرده‌ایم.

وی مردم را ولی‌نعمتان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: با ارتباط مستمر با اهالی روستاها به دنبال حل برخی مشکلات در سطح روستاها هستیم.

آذرمی با اشاره به تازه تأسیس بودن بخش پیرسلمان و شهر آجین، گفت: تاکنون ادارات آب و فاضلاب، تأمین اجتماعی، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، برق، پست بانک و شهرداری در شهر آجین ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهر آجین هنوز ابلاغ نشده است، گفت: باید با تغییر بافت شهر آجین به سمت ایجاد مبلمان شهری پیش رویم که این امر نیز مشارکت مردم را می‌طلبد.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد به شرایط بحرانی آب در سطح کشور پرداخت و گفت: یکی از مسائل و مشکلات عمده روستاییان آب است که در حال حاضر سه روستا در بخش پیرسلمان با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی از بهره‌برداری شرکت تعاونی بلوک‌زنی در بخش پیرسلمان خبر داد و گفت: ساختمان اداره برق در شهر آجین و آتش‌نشانی در روستای قاسم‌آباد لک لک در حال ساخت است.

آذرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان، گفت: این سفر فرصت مناسبی است که باید مغتنم شمرد و اولویت‌های مهم را برای کمک دولت به روستا برنامه‌ریزی و مطرح کرد.

وی از اولویت‌های مهم در سطح روستاها را رفع مشکل آب شرب، لایروبی قنوات، سرمازدگی محصولات کشاورزی و آسفالت راه‌ها و بهسازی مناطق روستایی برشمرد.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد با بیان اینکه از 20 کانال تلویزیونی تنها چهار کانال روستاهای بخش مرکزی را پوشش می‌دهد، گفت: این مهم یکی از مطالبات مهم مردم است که باید به آن پرداخته شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار