معاون تبلیغات آستان قدس رضوی خبر داد:
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از گلباران حرم رضوی و تبریک و شادباش بانوان مشهدی به ساحت مقدس امام رضا(ع) در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار کرد: مراسم جشن ولادت کریمه اهل بیت(س) در روز و شب میلاد بانوی مهر و وفا، در صحن جامع رضوی حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم شب میلاد این بانوی گرامی از ساعت 20 تا 22 در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود، افزود: حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌قمی، سخنران حرم مطهر رضوی در مراسم شب میلاد، به ایراد سخن می‌پردازد.

حسینی با بیان اینکه در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) نیز مراسم سخنرانی و مولودی‌خوانی از ساعت 10 تا 14 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام مرتضی دهشت به ایراد سخن می‌پردازد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، با اشاره به دیگر ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه(س) در حرم رضوی گفت: در این مراسم با شکوه، نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله سبحانی اقامه می‌شود و از بیانات گرانقدر وی بهره‌مند می‌شویم.

وی گلباران حرم رضوی و تبریک و شادباش بانوان مشهدی به ساحت مقدس امام رضا(ع) را از دیگر ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در مشهد الرضا برشمرد و گفت: همزمان با روز اول ماه ذی‌القعده و سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، مراسم جشن میلاد و ویژه برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار