سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: شرکت مجتمع ذوب و ریخته گری فولاد ویان با قبول حمایت مالی و اسپانسری پاس به این تیم حیات دوباره بخشید.
کد خبر: ۷۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 16 August 2015
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: شرکت مجتمع ذوب و ریخته گری فولاد ویان با قبول حمایت مالی و اسپانسری پاس به این تیم حیات دوباره بخشید.

 به گزارش ایرنا؛داوود مهابادی اظهار کرد: فولاد ویان سال قبل هم در حمایت از تیم پاس سنگ تمام گذاشت و امسال نیز با اتکا به حمایت مالی این مجتمع و نیز استانداری همدان، بدون دغدغه به رقابت در لیگ دسته یک کشور خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: در یکسال اخیر با حمایتی که از سوی استاندار و اعضای هیات مدیره فولاد ویان شده، پاس توانسته شرایط بهتری را به نسبت قبل داشته باشد و امسال تمام تلاش اعضای تیم کسب نتایج درخشان در لیگ یک است.

مهابادی با اشاره به وضعیت تیمش قبل از شروع رقابتهای لیگ دسته یک کشور گفت: براساس بضاعت مالی باشگاه توانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم هر چند بازیکنانی هم بودند که مدنظر داشتیم اما شرایط مالی باشگاه اجازه جذب آنها را نداد.

وی افزود: شرایط تیم به نسبت سال قبل بسیار بهتر است و این امید را داریم که با نفرات فصل جاری بتوانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی رقابت در لیگ دسته اول در فصل جاری را دشوار دانست و گفت: افزایش مسابقات از یکسو و سرمایه گذاری تیم های متمول و وابسته به صنایع بزرگ از سوی دیگر سبب شده تا رقابت در لیگ یک قابل مقایسه با فصل قبل نباشد.

سرمربی پاس همدان خاطرنشان کرد: امسال صعود مستقیم سه تیم به لیگ برتر سبب شده تا تیم ها با انگیزه و سرمایه گذاری بهتر در مسابقات حضور یابند و برای اینکه در کورس مدعیان باشیم این انتظار می رود که حمایت های مالی منظم و طبق برنامه باشد.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه باشگاه حضور بازیکنان در مسابقات بدون دغدغه فکری و روحی است و قطعا هیات مدیره باشگاه و حامی مالی نقش کلیدی در افزایش انگیزه در بین آنها دارند.
وی با مثبت ارزیابی کردن شرایط بدنی بازیکنان تیمش گفت: خوشبختانه در 50 روز اخیر تمرینات بسیار مطلوبی را پشت سرگذاشته ایم و با آمادگی مطلوب
گام به مسابقات خواهیم گذاشت.

تیم پاس همدان در هفته نخست رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور 26 ماه جاری میزبان شهرداری اردبیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار