13 تا 20 شهریور ماه امسال
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) در مشهد مقدس از 13 تا 20 شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳ 19 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) به منظور تنظیم بازار کالاهای خاص در آستانه بازگشایی مدارس تا 20 شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در این نمایشگاه که با همکاری و هماهنگی استانداری, اتاق اصناف مشهد و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود, در آستانه بازگشایی مدارس، کیف و کفش، لوازم التحریر، انواع پوشاک، مواد غذایی، مواد شوینده و سایر اقلام مورد نیاز عرضه می‌شود.

علیرضایی با اشاره به اینکه اقلام اساسی مورد نیاز خانواده‌ها در این نمایشگاه‌ها با میزان درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌ها به صنوف دارای پروانه کسب و شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی واگذار شده و کالاها توسط کارشناسان اتحادیه‌های صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت قیمت‌گذاری می‌شود و مورد نظارت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در راستای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت در این ایام، در کنار برگزاری نمایشگاه پاییزه، طرح فروش فوق‌العاده اصناف نیز در سطح استان اجرا می‌شود.

نمایشگاه فروش پاییزه مشهد مقدس از 13 تا 20 شهریور ماه امسال همه روزه از ساعت 16 تا 23 در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نرجس مقبولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
ممنون از اطلاعاتی که دادین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار