وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی در تبریز:
دکترحسن هاشمی باحضور در مراسم افتتاحیه معاونین ومدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضور یافته و اظهار داشت:از ابتدای سال تحصیلی 94بسته تحول آموزش علوم پزشکی در کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور اجرا میشود.
کد خبر: ۸۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 20 August 2015

به گزارش  تابناک تبریز  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز وی افزود:برنامه بسیار ارزشمندی در حوزه آموزشی تدارک دیده شده که امیدواریم با بحث وتبادل نظر مسئولین ارشد آموزشی نتیجه بطور جدی از ابتدای مهرماه بطور جدی پیگیری واجرا شود و فرزندان و مردم کشور از آن بهره مند گردند.

به گزارش فوق دکتر هاشمی اشاره داشت: دولت یازدهم با موفقیت مسیری را که به صلاح مردم و با هماهنگی همه قوا ومسئولین کشور مشکلات را بتدریج حل می کند و در سایه حمایت های رهبربزرگوار انقلاب تلاش دارد راه پیشرفت وسعادت کشور بیش ازگذشته هموار گردد.

وی با اشاره به اشاره به اینکه مسئله هسته ای وقت زیادی از دولت ومسئولین را گرفت ، اظهار داشت: دولت در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی درگیر مشکلات عدیده ای است و خدارا شاکریم که حوزه بهداشت ودرمان سراندرپا در پی حل مشکل مردم است .

وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز مهمترین سرمایه دولت ها و ملت ها علم و آموزش علم است گفت: از شما اساتید و گروه های آموزشی ممنون هستیم که دانشگاه ها را اداره می کنید ومسئولیت خطیر تربیت نیروهای انسانی کشور را عهده دار هستید.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در حوزه بهداشت ودرمان فضای مثبتی درکشور ایجاد شده و با نظرسنجی های صورت گرفته توسط ارگان های مختلف رضایتمندی خوبی دراین عرصه وجود دارد که به تعبیر برخی مراجع آبرویی برای نظام و نقطه امیدی برای مردم است.

دکترحسن هاشمی تاکید کرد :فرصت استثنایی در وزارت بهداشت برای خدمت رسانی ایجاد شده که امیدواریم همه مسئولین متوجه باشند که سلامت نقش بسیاری درتوسعه خواهد داشت و کلیه کسانی که درقدرت حاکمیت افراد ذی نفوذی هستن در تامین منابع مالی پایدار برای سلامت تلاش کنند.

وی همچنین از معاونین آموزش و مدیران آموزشی خواست تا با اهتمام جدی درجهت ارتقای سطح خدمات وبهبودی وضعیت خود را وقف نمایند و برای رضای الهی درانجام این کارخیر سهیم باشند.

وزیر بهداشت تصریح کرد خط اعتدال و علم راه نجات کشور است همچنانکه مقام معظم رهبری نیز تاکیدات فراوانی دراین زمینه دارند بایستی با حضور در میان نخبگان ودانشجویان و به اقتاع بپردازیم واگر شما بخواهید می توایند دانشگاه را به حرکت درآورید هرچند کار مارسختی است و ممکن است درآینده مشکلات بیشتری نیز داشته باشیم.

وی از کلیه دست اندرکاران طراحی تحولدرنظام آموزش پزشکی کشور تقدیر کرد.

گفتنی است دراین نشست دکترباقرلازیجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت به تشریح 12 بسته تحول نظام آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی بعنوان چهارمین گام این طرح پرداخته و اظهار امیدواری کرد با اجرای دقیق وجدی این طرح بتوانیم به رتبه های برتر علمی سلامتی جهانی دست یابیم.

دکتر محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز طی سخنانی ضمن خوشامدگویی ابراز داشت :خوشحالیم که تبریز بعنوان یکی از کانون های علم کشور میزبان این نشست مهم است وحوزه های آموزش وپژوهش دانشگاه ازبخش های مهم دانشگاه هستند و علاوه  بر بهداشت ودرمان ، بایستی در جهت ارتقای سلامت عمومی جامعه دراین حوزه ها تلاش بیشتری داشته باشیم .

به گزارش فوق این نشست امروز باحضور معاونینو مدیران آموزشی تا ظهر فردا در تبریز ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :