سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان این که بازیکن باید شخصیت برد داشته باشد، گفت: تیم ما و بازیکنان‌مان متاسفانه شخصیت برد را ندارند.
کد خبر: ۸۰۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 24 December 2019

میشو کریستیچوویچ پس از شکست برابر نفت مسجدسلیمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهارکرد: بازی بسیار جالبی بود و با پنج گل تماشاگر پسند بود. تیم ما نزدیک به صعود به مرحله بعدی جام حذفی بود، اما نشد. صعود نفت مسجدسلیمان را به آن ها تبریک می‌گویم. بهترین‌ها را برای نفت مسجدسلیمان در جام حذفی آرزومندم.

وی ادامه داد: این پنجمین بازی تیم شاهین در پانزده روز گذشته است و می‌توانم بگویم بازیکنانم در وقت‌های اضافه خسته بودند. مسجدسلیمان یک تیم بسیار خوب است و تا پایان نیز تلاش کرد. متاسفانه بازیکنانم کم‌تجربگی کردند، اما این شرایط وجود دارد و تلاش می کنیم برای آینده خیلی چیزها را تغییر ‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: مطمئنم اگر به خوبی برای آینده تبک برنامه‌ریزی کنیم، می‌توانیم در لیگ بمانیم. در هر چهار تا پنج روز یک بازی انجام داده‌ایم و زمان تمرینان‌مان هم خیلی کم بوده است. یک ماه زمان داریم تا بتوانیم ان‌شاءالله اقدامات لازم را برای بهبود تیم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تاکتیک شما بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان شاهین بوشهر چیست؟ عنوان کرد: بازیکن باید شخصیت برد داشته باشد. تیم ما و بازیکنان‌مان متاسفانه شخصیت برد را ندارند و دیدید که دفاع تیم ما کیفیت لازم را ندارد و باید یکسری بازیکن جذب کنیم. باید تلاش کنیم تا یک تیم خوب را شکل دهیم. مطمئنم با کمک همه و مسئولان اگر کار درستی انجام شود، می‌توانیم در لیگ بمانیم. اگر هر بازیکنی از نظر تکنیکی، تاکتیکی و روانی رشد کند، کل تیم رشد خواهد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار