فرماندار شهرستان اهواز:
فرماندار اهواز در جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی گفت: شورای سلامت بعد از جلسه شورای تأمین، مهم‌ترین جلسه است و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف به حضور در این جلسه هستند.
کد خبر: ۸۰۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 24 December 2019

 جمال عالمی نیسی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه هیچ عذری برای غیبت مدیران در جلسه پذیرفتنی نیست، افزود: اگر مأموریت خاص و یا جلسه استانداری هم‌زمان با جلسه شورای سلامت شهرستان بود، مدیران دستگاه‌ها اجازه غیبت دارند و در غیر این صورت پذیرفتنی نیست و به صورت قانونی با مدیران متخلف برخورد می‌شود.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی برخی از منازل، معابر و خیابان‌های شهر اهواز بر اثر بارندگی اخیر گفت: اگر شبکه دفع آب‌های سطحی وجود داشت این حجم بارندگی نیز مشکل‌ساز نبود.

فرماندار شهرستان اهواز افزود: شهرداری اهواز موظف به دفع آب‌های سطحی است و باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در اسرع وقت این مشکل رفع شود.

عالمی نیسی ادامه داد: مسئولان کشوری قول‌هایی برای رفع مشکلات شهر اهواز به ویژه در زمینهٔ دفع آب‌های سطحی و شبکه فاضلاب اهواز دادند و با تخصیص اعتبارات، به صورت اصولی مشکل فاضلاب اهواز رفع می‌شود.

وی به مشکلات بعد از بارندگی اشاره کرد و گفت: باید برای جلوگیری از تهدید سلامت مردم آهک پاشی معابر و خیابان‌ها زیر نظر معاونت عمرانی فرمانداری انجام شود.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهواز با اشاره به معضلات قلیان‌ها در اهواز به ویژه در پارک‌ها و دیگر اماکن عمومی گفت: شهرداری در گذشته موظف به جلوگیری از این قلیان فروشی‌ها در پارک‌ها بود و اگر به درستی وظیفه خود را انجام می‌داد این وضعیت به وجود نمی‌آمد.

عالمی نیسی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری این قلیان فروشی‌ها در اهواز اجرا می‌شود، افزود: اقدامات عوامل شهرداری برای پاک‌سازی شهر از قلیان‌ها باید مستمر باشد.

وی به فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد مجاز و غیرمجاز و مشکلات این کمپ‌ها اشاره کرد و گفت: ابتدا کمپ‌ها شناسایی، کمپ‌های غیرمجاز باید تعطیل و کمپ‌های مجاز ساماندهی شوند.

فرماندار اهواز در ادامه با بیان اینکه زباله گردها چهره نامناسبی به شهر اهواز داده‌اند، افزود: این زباله گردها باید ساماندهی شوند و شهرداری در صورت نیاز به پشتیبانی فرمانداری و دستگاه‌های انتظامی اعلام کند.

عالمی نیسی در پایان بر جمع‌آوری مناسب زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی از سوی شهرداری تأکید کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار