استاندار مركزي:
استاندار مرکزی در نشست رفع مشکلات واحدهای گلخانه‌ داران مجتمع گلخانه ای امان آباد اراک گفت: ایجاد واحد صنایع تبدیلی برای افزایش صادرات و درآمدزایی در این استان در مجتمع گلخانه‌ای امان آباد اراک ضروری است.
کد خبر: ۸۰۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 29 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی سید علی آقازاده افزود: نبود واحد بسته بندی و صنایع تبدیلی از جمله مهمترین مشکلات مجتمع گلخانه ای امان آباد این شهرستان به شمار می رود.

وی ادامه داد: ایجاد واحد بسته بندی و صنایع تبدیلی در مجتمع گلخانه ای امان آباد اراک علاوه بر ایجاد اشتغال در این مجتمع افزایش صادرات، ارز آوری و درآمدزایی برای استان و کشور را به همراه دارد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نیاز است با جذب سرمایه گذار و ایجاد واحد بسته بندی، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی از مجتمع گلخانه ای امان آباد اراک به سایر نقاط کشور و بازارهای خارجی فراهم شود.

آقازاده با یادآوری رفع مشکل آب مجتمع گلخانه ای امان آباد اراک افزود: رفع مشکل کم آبی این مجتمع در کنار حمایت های دولت رونق تولید را در این منطقه به همراه داشته است.

وی ادامه داد: رفع مشکل معوقات گلخانه داران امان آباد با همکاری جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان مرکزی در دستور کار استانداری قرار دارد.

استانداری مرکزی تامین نقدینگی و سرمایه در گردش گلخانه داران امان آباد را به عنوان یکی از نیازهای جدی عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار