عاملی:
تابناک: رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان با بیان بالاترین میزان مالیات توسط اصفهانی ها گفت: حجم بالایی از وصول مالیات از واحدهای تولیدی و قشر حقوق بگیر قبل از پرداخت حقوق به آنها اخذ می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰ 24 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سید احمد عاملی پیش از ظهر امروز در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر استان اصفهان بالاترین میزان مالیات را در بین استان‌های کشور پرداخت می‌کند، اظهار داشت: وزارت دارایی علی رغم اعلام مراجع عظام مبنی بر حرام بودن دریافت جریمه دیر کرد پرداخت‌های مالیاتی همچنان اصرار به دریافت این جریمه دارد.

وی افزود: در بودجه سال آینده رشد پیش‌بینی شده برای اخذ مالیات در وضعیت کنونی کشور که پایداری مالیاتی افزایش نیافته است جز فشار بر واحدهای تولیدی و صنفی در شرایط رکود تورمی اثری ندارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سابقه خوداظهاری در سال‌های قبل بیان داشت: این اقدام هم برای وزارت دارایی و هم برای مردم و مودیان مالیاتی خاطره خوبی را به دنبال داشت که تکرار آن می‌تواند مفید باشد.

وی با بیان اینکه اخذ جریمه دیر کرد بازپرداخت از مودیان مالیاتی و بدهکاران بانکی و موسسات مالی که قارچ گونه رشد می‌کنند بنابر نظر مراجع عظام حرام اعلام شده است، ادامه داد: این در حالی است که وزارت دارایی و موسسات بانکی همچنان بر دریافت دیرکرد اصرار دارند و امیدواریم این امر هر چه زودتر اصلاح شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار