رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان با معرفی برترین ها به پایان رسید.
کد خبر: ۸۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 24 August 2015
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان با معرفی برترین ها به پایان رسید.

به گزارش مهر؛مرتضی خدابنده لو با اشاره به برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان همدان اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۷۷ شرکت کننده از شهرستان های ملایر، نهاوند، رزن و باشگاه های همدان در سالن شش هزار نفری انقلاب برگزار شد.

وی افزود: در بادی کلاسیک نفرات برتر دسته قدی ۱۷۱ سجاد یعقوبی یقین، دسته قدی ۱۷۵ حسین اله قلی و در دسته قدی ۱۸۰ مهدی راد مهر به قهرمانی رسیدند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: در رده سنی جوانان ۷۵ کیلو گرم حسین فخر و در +۷۵ کیلو گرم حسین افشاری به قهرمانی دست یافت.

خدابنده لو عنوان کرد: همچنین در رده سنی بزرگسالان در وزن های ۶۰ تا +۱۰۰ کیلوگرم فرشاد شهبازی، محمد سلگی، رضا کرمانی، حسین فخری، حسین افشاری، مهدی راد مهر، مسعود رنجبران، کمال حجابت، مهدی زنگنه و رضا احمدی به عنوان قهرمان معرفی شدند.

وی گفت: در رده پیشکسوتان مستر یکنیز فرشاد امامی و درمستر دو مصطفی کامرانی حکمت بر سکوی نخست ایستادند.

وی با اشاره به جایگاه هیئت همدان بیان کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان در رشته های پرورش، پاورلیفتینگ، مچ اندازی و قوی ترین مردان در کشور جایگاه خوبی دارد و استان همدان از استان های صاحب نام در این رشته است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان عنوان کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان در امر مربیگری و داوری هیچ گونه مشکلی ندارد و بیش از ۶۰۰ مربی و ۱۵۰ داور در همدان فعالیت می کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار