نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور از آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 25 August 2015
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور از آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان اسدآباد خبر داد.

بهگارش فارس،محمدجواد زمردیان در همدان از آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این کار فرهنگی به همت شهرداری اسدآباد کلید خورده است.

وی ادامه داد: احداث یادمان شهدای گمنام اسدآباد به ارتفاع 3.5 متر از سطح زمین در قالب یک سازه بتون ساخته خواهد شد.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور با بیان اینکه این یادمان با بهره‌گیری از طرح‌های اسلیمی ساخته خواهد شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود این یادمان تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: احداث آن در دو فاز ساخت یادمان و محوطه پیرامونی در دست اجراست که برای فاز یک آن مبلغ 170 میلیون تومان مورد نیاز است.

زمردیان در پاسخ به سئوالی در خصوص میزان اعتبار مورد نیاز برای فاز دوم این پروژه نیز گفت: هنوز مبلغ اعتباری برای فاز دوم برآورد نشده است.

وی ضمن تشکر از اهتمام شهرداری اسدآباد و مسئولان آن ابراز امیدواری کرد با آغاز ساخت و ساز این یادمان، از طریق این پایگاه فرهنگی زمینه برای معرفی بیشتر و بهتر شهدا به نسل جوان محقق شود.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور خاطرنشان کرد: مکان تعیین شده برای خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان اسدآباد جزو بهترین نقاط در بین 40 نقطه موجود در سطح استان است.

وی گفت: این مکان با برخورداری از فضای مستقل و چشم‌اندازی زیبا به زودی به عنوان یکی از مراکز فرهنگی می‌تواند برای شهرستان اسدآباد موجب خیر و برکت بیشتری شود.

زمردیان افزود: امیدواریم به زودی تنها نقطه باقیمانده در سطح استان یعنی شهرستان فامنین که با گذشت دو سال از خاکسپاری شهدا هنوز اقدامی در احداث یادمان نکرده است نیز هر چه سریعتر کار خود را آغاز کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار