معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قهرمانی دانشجویان دختر این دانشگاه در دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبرداد.
کد خبر: ۸۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 25 August 2015
کوروش عزیزی اظهار داشت:  در این رقابت‌ها دختران ورزشکار در سه سال پیاپی موفق به کسب 170 امتیاز شده و دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و مشهد به ترتیب با 140 و 80 امتیاز ، رتبه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را به‌دست آوردند.

وی با اشاره به اختلاف قابل توجه مجموع امتیازات دختران دانشجوی ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به سایر رقبا، تصریح کرد: در سابقه وزارت بهداشت قهرمانی پیاپی یک دانشگاه در سه دوره متوالی بی‌سابقه بوده است.

در این نشست حیدر صفرپور مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز اظهار داشت: دختران دانشجوی ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز در المپیاد ورزشی موفق شدند از مجموع 11 کاپ قهرمانی مسابقات، 9 کاپ را به خود اختصاص دهند که 6 مورد مربوط به مقام اول یک مورد مقام دوم و دو مورد نیز مقام سوم بوده است.

وی افزود: همچنین این رقابت‌ها مدال‌های رنگارنگی را برای کاروان  ورزشی دانشگاه به ارمغان داشت که شامل 18 مدال طلا ، چهار مدال نقره و 6 مدال برنز در 11 رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، دو و میدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا و کاراته بوده است.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه همچنین از آغاز به‌کار دومین جشنواره بزرگ ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در 10 رشته ورزشی با حضور هزار نفر از کارکنان دانشگاه در حال برگزاری است.

صفرپور صعود تیم بانوان کوهنورد دانشگاه علوم پزشکی شیراز به قله دماوند را دیگر برنامه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌ مناسبت هفته دولت عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار