محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: اقدامات لازم از جمله ضدعفونی سطح شهر، آموزش و راه اندازی سامانه برای پاسخگویی به سوالات مردم شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۸۲۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 02 March 2020

محمد ناصر معصومی زاده در خصوص اقدامات مقابله ای با شیوع بیماری کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به ابلاغیه صادره از ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه ما نیز اقدامات مناسب به منظور جلوگیری از ورود و انتشار این ویروس را انجام دادیم.

وی افزود: تا کنون 4 جلسه مشترک با اعضای شورای تامین شهرستان بهداشت و هلال احمر و سایر دستگاه ها شهرستان انجام شده است. مهمترین اقدامات بحث آموزش است که در پیش گرفتیم و کنترل و غربالگری مسافرانی که به شهرستان می آیند در ورودی شهرها انجام می شود.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: تیم ها بهداشت ما با هلال احمر به طور مشترک بسیج شدند، بهیار و بهورزها 6 گروه در شهرستان تشکیل دادند و افرادی که در روستاها ساکن هستند را  به محض اطلاع از مشکل آموزش می دهند.

این مسئول تصریح کرد: از دیگر اقدامات ما ایجاد سامانه رایگان برای ارائه مشاوره توسط مرکز بهداشت و درمان شهرستان به مردم است. گند زدایی و ضدعفونی تمام محله های شهر سنقر و ستر از سوی شهرداران و بخشداران در دو نوبت صبح و شب انجام می شود ضدعفونی ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی را هم در دستور کار داریم.

وی تاکید کرد: محدود سازی و ضدعفونی زیارتگاه ها و مساجد هم در دستور کار است و تعطیلی مدارس و ضد عفونی کلاس هایی که درگیر انتخابات بودند انجام شده است.

معصومی زاده در پایان با بیان اینکه تا کنون مورد مشکوکی از ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی مشاهده نشده، یادآور شد: در روستاها، دهیاریها و پایگاه ها بسیج را فعال کردیم هلال احمر نیز پای کار آمده، به محض اینکه مهمانی به روستاها ورود کند، اطلاع رسانی می کنند، معاینه و آموزش ها لازم به آنها داده می شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار