مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: امسال برای جشن نیکوکاری روش های غیرحضوری دریافت کمک های مردمی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۲۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 03 March 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمد کلامی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها بدلیل مقابله با بیماری کرونا و عدم امکان ایجاد پایگاه‌های نیکوکاری در شهر، روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم نیک اندیش استان در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد #1*8877* با وارد کردن کد شهرستان کمک‌های مالی خود برای تأمین نیاز مالی نیازمندان در شب عید را پرداخت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: علاوه بر روش ذکر شده، اپلیکیشن سنا و یا مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir از دیگر روش‌های غیرحضوری برای شرکت در جشن نیکوکاری است.

وی اضافه کرد: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان هستند.

کلامی ادامه داد: هفته احسان و نیکوکاری از فردا 14 اسفندماه با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در جهت کمک به کاهش مشکلات مالی نیازمندان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: امسال به خاطر شرایط خاصی که به واسطه بیماری کرونا به وجود آمده ، هم نیاز به تأمین مایحتاج عید و هم تأمین اقلام بهداشتی برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند استان داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :