دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان: شورای عالی کار کشور توجه بیشتری به نیروی کار کشور داشته و برای یک‌ بار هم که شده ، دستمزد واقعی را به کارگران بدهد .
کد خبر: ۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳ 26 February 2015

اصلانی گفت: در همه دولت‌ها به تمام مشکلات کارفرمایان، بخش سرمایه‌گذاری، کارمندان و... توجه شده، ولی متاسفانه برای مشکلات نیروی کار کشور هیچ وقت توجهی نشده است.

چنگیز اصلانی در گفتگو با ایلنای ، افزود: هر ساله دستمزدی که اعلام می‌کنند بسیار ناچیز است و بر اساس نرخ تورم واقعی نیست.

اصلانی، با اشاره به اینکه هیچ وقت تورم واقعی اعلام نشده است، تصریح کرد: متاسفانه در جامعه ما یک افزایش قیمت خودسرانه افراد را داریم و یک افزایش قیمتی که از سوی قانون‌‌گذاران اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگران درصد بالایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند، اظهار داشت: اگر دستمزد واقعی به کارگران پرداخت شود و دغدغه مسکن، تحصیل فرزندان و معشیت خانواده را نداشته باشند، آرامش ذهنی آنها باعث بالا رفتن کیفیت و کمیت تولیدات خواهد شد.

این فعال کارگری اظهار داشت: متاسفانه این حقوقی که در این 36 سال گذشته به کارگران پرداخت شده است از حداقل هم پایین‌تر و جوابگوی نیاز خانواده و هزینه‌های آنها نیست.

اصلانی تاکید کرد: برای یک‌ بار هم که شده شورای عالی کار کشور، دستمزد واقعی را به کارگران بدهد و توجه بیشتری به نیروی کار کشور داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار