جلیل رحیمی در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه از ارائه تسهیلات یک میلیون و دویست هزارتومانی خرید نوروزی برای بازنشستگان و وظیفه بگیران ورثه تک همسری در مرحله اول خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 11 March 2020

جلیل رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به ارائه تسهیلات خرید نوروزی برای بازنشستگان اظهار داشت: این تسهیلات علاوه بر بازنشستگان برای وظیفه بگیران ورثه تک همسری با سود ۲ درصد می باشد. مشمولانی که پیامک برای آن ها ارسال شده با مراجعه به فروشگاه های رفاه و وین مارکت و استفاده از کارت بانکی خود و ۴ رقم آخر کد ملی به عنوان رمز برای خرید فروشگاهی از کارت خوان فروشگاه های مذکور می توانند تا سقف یک میلیون و دویست هزارتومان خرید کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه تصریح کرد: ارائه این تسهیلات از ۷ اسفند آغاز شده و تا ۷ فروردین نیز ادامه خواهد داشت اما به دلیل شیوع ویروس کرونا درخواستی مبنی بر تمدید یک ماهه تا تاریخ ۷ اردیبهشت ماه به مرکز ارسال شده و منتظر پاسخ هستیم. لازم به ذکر است است با توجه به شرایط به وجود آمده توسط بیماری کرونا بازنشستگان درخانه ماندن را جدی گرفته و تا حد امکان به بازار نیایند. رعایت نکات بهداشتی و توجه به دستورات وزارت بهداشت برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری حائز اهمیت بوده تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی کلاس ها و جلسات ماهیانه صندوق بازنشستگی تعطیل شده و بازنشستگان برای انجام امورات خود با شماره های صندوق می توانند تماس حاصل نمایند افزود: تحویل اسناد پزشکی بیمه تکمیلی بازنشستگان تا پایان اردیبهشت تمدید شده و افراد در صورت مراجعه به صندوق دست هایشان ضدعفونی می شود‌. همچنین در ابتدای هر روز تمامی سازمان ضدعفونی شده تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار