رییس پلیس راه استان ایلام گفت: راه های منتهی به آرامستان های سراسر استان امروز و فردا پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ اسفندماه مسدود است.
کد خبر: ۸۳۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 12 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در راستای تمهیدات بعمل آمده در خصوص مبارزه با ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان آرامستان های سراسر استان در روز پنجشنبه و جمعه آخر سال مسدود می شوند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و سرعت انتشار آن در محیط های جمعی و در راستای توصیه های موکد و پیشگیرانه مسوولان حوزه بهداشت و درمان و اهمیت موضوع جهت جلوگیری از انتقال این نوع ویروس، از همه رانندگان تقاضا می شود از ترددهای غیرضروری در جاده ها خودداری کنند.

همتی زاده همچنین یادآور شد: توقف خودروهای میوه فروش و خرده فروشان در کنار جاده ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با آنها رفتار می شود.

وی گفت: خودروهای بومی که قصد تردد به داخل استان را دارند در ورودی شهرها توسط کارکنان بهداشت و درمان با همکاری پلیس راه از آنها تست تشخیص کرونا بعمل آمده و درصورت مثبت بودن تست تحویل مراکز درمانی می شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: از ابتدای طرح تا کنون تعداد ۹ هزار و ۸۴۳ نفر مورد تست کرونا قرار گرفتند که تا کنون ۲مورد مثبت در شهرستان آبدانان بر اساس گزارشات مراکز درمانی این شهرستان مشاهده شده است.

همتی زاده از مردم و بخصوص رانندگان تقاضا کرد: از مسافرت ها و ترددهای غیرضروری در سطح شهرها و جاده های برون شهری خودداری کنند تا زنجیره شیوع بیماری شکسته شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار