سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان به ۷۹ نفر خبر داد و افزود: تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ مورد جدید کرونا در سطح استان شناسایی شده است.
کد خبر: ۸۳۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 13 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازایسنا،دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران از تایید ابتلای 79 نفر به کرونا در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون هشت نفر جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان 34 مورد در شهرستان کرمانشاه، 13 مورد در شهرستان سنقر، یازده مورد در شهرستان کنگاور، در هر یک از شهرستان های اسلام ابادغرب و گیلانغرب هرکدام شش مورد، در هریک از شهرستان های صحنه، هرسین، جوانرود و سرپل ذهاب هرکدام دو مورد و در شهرستان پاوه یک مورد به ثبت رسیده است.

شکیبا تصریح کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون 520 نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند که از این تعداد 405 نفر ترخیص شده و هم اکنون 108 نفر بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به افزایش چشمگیر موارد ابتلا در استان، از مردم خواست تا در خانه ماندن را جدی گرفته و بدانند تنها با درخانه ماندن است که می‌توان مانع افزایش مبتلایان این بیماری شد.

شکیبا افزود: از مردم می‌خواهیم تا به طور جد از رفتن به مهمانی و مسافرت خودداری کرده و بدانند که چاردیواری خانه تنها محیط امنی است که می‌توانند در آن از ابتلا به کرونا در امان بمانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار