کد خبر: ۸۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ 26 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از «ریواس»، داوود رهزادی مدیرعامل شرکت برق در گفتگو با این پایگاه اطلاع‌رسانی، انفجار و آتش‌سوزی در کنتور تعدادی از منازل منطقه بنسنجان را تکذیب کرد و اظهار داشت: چنین چیزی که کنتور چند منزل به‌دلیل اتصالات یا نوسانات برقی، دچار انفجار، آتش‌سوزی و سپس قطعی گسترده‌ی برق در منطقه بنسنجان شده‌باشد، کذب است.

رهزادی در توضیح تصاویر ارسالی یکی از ساکنین این منطقه برای پایگاه خبری «ریواس» نیز گفت: ممکن است مورد خاصی رخ دهد که مطابق مقررات عمل خواهد شد اما اینکه چند کنتور به‌صورت گسترده تحت تأثیر نوسانات برقی دچار حادثه شده باشند صحت ندارد.

وی در واکنش به گلایه‌ی یکی از مشترکین از خدمات شرکت برق در حل این مشکل، عدم اطلاع برخی از مشترکین از مقررات مربوط به اشتراک برق خود را یادآور شد و افزود: مطابق مقررات، خدمات پس از فروش از سوی شرکت توزیع نیروی برق، تنها به مشترکینی ارائه می‌شود که هیچ‌گونه بدهی نداشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه شرکت برق یک شرکت خدمات‌رسانی و پرهزینه است، اضافه کرد: و اگر هزینه‌های این شرکت از طریق دریافت قبوض مشترکین تأمین نشود چه معنی دارد خدمات پس از فروش به مشترک بدهکار ارائه شود؟

رهزادی تصریح کرد: در صورت پردخت بدهی اندک این مشترکین، مشکلات مربوط به حوادث برق منازل نیز بررسی و برطرف خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت برقهمچنین نسبت به توصیف یکی از ساکنان مبنی بر «گروکشی شرکت برق برای حل مشکل اورژانسی مردم»، تأکید کرد: برق، نیاز ضروری و حیاتی همه‌ی اقشار مردم است و قطعاً لازم است برای خدمات‌رسانی مطلوب، مقررات شرکت برق برای همه‌ی مشترکین اعمال شود.

وی توجیه عدم دسترسی برای پرداخت قبوض را قابل قبول ندانست و اظهار داشت: با امکانات و روش‌های آسان و مختلفی که برای پرداخت قبوض پیش‌بینی شده است و امکان پرداخت بدهی برای همه‌ی مشترکین در همه‌ی ساعات شبانه‌روز وجود دارد.

رهزادی در پایان، با تأکید بر اینکه دستور بررسی موارد خاص پیش‌آمده را داده است، خاطرنشان کرد: اگرچه موارد خاص را پیگیری کرده و می‌کنیم اما تقاضای ما از شهروندان این است که مطابق با مقررات، تعهدات متقابل خود را نسبت به این دستگاه خدمت‌رسان انجام دهند.

ادعای تعدادی از ساکنان منطقه بنسنجان یاسوج؛

مسئولان به‌جای رفع مشکلات ناشی از انفجار کنتورهای برق ما، گروکشی می‌کنند!

گفتنی است روز گذشته تعدادی از ساکنان منطقه‌ی بنسنجان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، با ارسال گزارشی به هیئت‌تحریریه «ریواس»، از انفجار در کنتورهای برق منازل خود و قطعی برق خبر دادند و واکنش شرکت برق استان را نوعی «گروکشی» توصیف کردند.

کنتورهای برق بنسنجان (2)

آتش سوزی در کنتور برق بنسنجان

 بر پایه‌ی شکوائیه‌ای که در اختیار این پایگاه اطلاع‌رسانی قرار گرفته است، بعد از ظهر روز گذشته، به علت برخی اتصالات برقی در شبکه توزیع برق، کنتور برخی از منازل منفجر و منجر به آتش‌سوزی‌های پراکنده‌ای نیز شد.

یکی از ساکنان این منطقه، به پایگاه خبری تحلیلی ریواس، گفت: متأسفانه مسئولان شرکت برق به بهانه‌ی بدهکاری‌های زیر ۵۰ هزار تومان از حل مشکل اورژانسی مردم طفره می‌روند و در شرایط اضطرار، به جای حل فوری مشکل شهروندان، برای اخذ مطالبات اندک خود، از مردم گروکشی می‌کنند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار