کد خبر: ۸۳۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 16 March 2020
قاضی چاروسایی با صدور حکمی جهت مبارزه با بیماری کرونا اقدام کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در اقدامی جالب توسط یک قاضی روحانی در منطقه چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور رای سارقی را به تهیه ماسک و مواد ضدعفونی محکوم کرد.
صادق انصاری‌پور در خصوص این اقدام عنوان کرد: یکی از منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده حداقلی از مجازات حبس مگر در موارد ضروری است.
دادرس دادگستری چاروسا بیان کرد: در ماه های گذشته سارقی اقدام به سرقت دو راس گوسفند می‌کند که پس از صدور حکم به دو سال حبس و ده ضربه شلاق محکوم می‌شود.
وی افزود: در همین زمینه با در نظر گرفتن مراتب قانونی با رعایت قانون متهم مکلف شد اقلام بهداشتی و دستکش و مواد شوینده و ضدعفونی در اختیار مددجویان کمیته امداد و افراد بی بضاعت و بیماری های خاص قرار دهد و بین آنها تقسیم نماید.
انصاری پور یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش نسبی قیمت لوازم بهداشتی  و کمبود آن، محکوم مکلف است تحت نظارت رئیس حوزه قضایی بخش و قاضی اجرای احکام و با هماهنگی اداره‌های بهزیستی و کمیته امداد، مبلغ ۵ میلیون تومان اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش، شوینده و دستمال (پد) الکلی، ژل و دیگر موارد مشابه تهیه تا اداره‌های یاد شده با نظارت رئیس حوزه قضایی بخش و قاضی اجرای احکام به صورت عادلانه و متناسب، این وسایل را میان خانواده‌های نیازمند کم‌توان و افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و مددجویان بخش چاروسا توزیع کنند.
حکم کرونایی یک قاضی در کهگیلویه و بویراحمد
حکم کرونایی یک قاضی در کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار