این روزها خبرهای خوبی از باشگاه پاس همدان به گوش نمی ‌رسد به گونه‌ای که به جای ترمیم روحیه و روان بازیکنان تیم فوتبال و شاگردان داوود مهابادی برای 6 بازی پیش‌ روی آنها، نتایج سایر تیم‌ ها به نوعی انرژی منفی را به اعضای این باشگاه منتقل می ‌کند این باخت سنگین منجر به تغییرات در کادر فنی تیم بانوان پاس شد.
کد خبر: ۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ 26 February 2015

این روزها خبرهای خوبی از باشگاه پاس همدان به گوش نمی ‌رسد به  گونه‌ای که به جای ترمیم روحیه و روان بازیکنان تیم فوتبال و شاگردان داوود مهابادی برای 6 بازی پیش‌ روی آنها، نتایج سایر تیم‌ ها به نوعی انرژی منفی را به اعضای این باشگاه منتقل می ‌کند  این باخت سنگین منجر به تغییرات در کادر فنی تیم بانوان پاس شد.

به گزارش همدان پرس؛ روزی که تیم فوتبال پاس بزرگ تهران به همدان منتقل شد، مردم استان روزهای پر فروغی را برای قهرمان آسیا متصور بودند اما خیلی زود کاخ آرزوهای همدانی‌ ها خراب شد.

سقوط پاس به لیگ دسته یک و دست و پا زدن چند سال، آن هم با مدیریت ‌های مختلف به نوعی مردم علاقه‌مند به فوتبال و ورزش را از این باشگاه دلسرد کرده و دیگر امیدی به موفقیت‌ های سابق این تیم ریشه‌ دار فوتبال ایران نیست.

این روزها خبرهای خوبی از باشگاه پاس همدان به گوش نمی ‌رسد به گونه ‌ای که به جای ترمیم روحیه و روان بازیکنان تیم فوتبال و شاگردان داوود مهابادی برای 6 بازی پیش‌ روی آنها، نتایج سایر تیم‌ ها به نوعی انرژی منفی را به اعضای این باشگاه منتقل می‌ کند.

چند روز پیش با تبلیغات گسترده‌ عوامل باشگاه، مردم علاقه ‌مند به فوتبال و ورزش دعوت پاسی‌ ها برای دیدن رقابت با تیم سیاه ‌جامگان را لبیک گفته و با حضور 2 هزار نفری خود در ورزشگاه شهدای قدس برای حمایت از شاگردان داوود مهابادی چیزی کم نگذاشتند.

بازی برابر سیاه‌ جامگان خراسان بهترین فرصت بود تا پاسی ‌ها راه خود را برای صعود به لیگ برتر یا حداقل رسیدن به بازی پلی ‌آف هموار کنند اما این فرصت طلایی با باخت دو بر صفر از دست رفت تا پاسی ‌ها در 6 بازی آینده خود راه سخت‌ تری برای رسیدن به جایگاه دوم جدول داشته باشند.

ناگفته نماند باخت سنگین بانوان لیگ برتری سبز پوشان نخستین خبری بود که آغازگر سیاهی این هفته پاسی‌ ها بود، این تیم روز جمعه در بندر انزلی برابر ملوان با حساب 10 بر دو نتیجه را واگذار کرد.

این باخت سنگین منجر به تغییرات در کادر فنی تیم بانوان پاس شد و با تصمیم مدیریت باشگاه، فریبا ترک جایگزین مینا امینی در کسوت سرمربی این تیم شد.

تلخی نخستین شکست پاسی‌ ها در همدان هنوز در کام همدانی‌ ها و اعضای باشگاه باقی مانده بود که سومین خبر، ناکامی ‌های روزهای اخیر این باشگاه را تکمیل کرد.

مرحله دوم لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌ های کشور که با حضور چهار تیم خونه به خونه بابل، پتوی لاله اصفهان، شاهین بوشهر و پاس به صورت گروهی و دوره‌ای برگزار شد با ناکامی شاگردان صادق جعفر‌ خواه به پایان رسید.

با وجود استفاده از شرایط میزبانی و تدارکاتی که مدیریت باشگاه برای جوانان سبز پوش پاس در نظر گرفته بودند اما در بین چهار تیم حاضر در این رقابت‌ ها عنوانی بهتر از چهارم به دست نیاورد تا از صعود به مرحله نهایی لیگ دسته اول جوانان ایران بازماند.

اتفاقات و حوادثی که در باشگاه پاس طی چند روز اخیر صورت گرفته باعث ایجاد اختلال در کار مدیریتی این باشگاه شده که امیدواریم با مدیریتی که از مدیرعامل پاس انتظار داریم با آرام کردن جو، مجدداً از این ناکامی ‌ها برای رسیدن به موفقیت ‌ها بهره گرفته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار