رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا گزارشی از وضعیت و شیوع ویروس کرونا در شهرستان فسا و اقدامات انجام شده بهداشتی و درمانی ارایه کرد و گفت: با کمال تاسف دامنه بیماری در حال گسترش است و تعداد بیماران مثبت کرونا و مشکوک در شهرستان به شدت روندی تصاعدی و رو به افزایش دارد.
کد خبر: ۸۳۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 19 March 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه: فرماندار ویژه شهرستان فسا در نشست کمیته ی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: اکنون در شرایط اضطراری و قرمز قرار داریم و با همکاری اعضای این کمیته، تلاش های مضاعف و شبانه روزی برای کنترل بیماری کرونا در حال انجام است.

مهندس حسین آرگیو افزود: طی این روزها، مسوولین، علیرغم تمام مشکلات و کمبودها از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و اکنون نوبت مردم است که همراه و همگام با مسوولین، در روند از هم گسستن زنجیره ی انتقال ویروس، همکاری نمایند.

رییس کمیته ی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا اضافه کرد: در ایام نوروز، مجموعه ی فرمانداری و شورای تامین شهرستان در حالت آماده باش کامل به سر می برند و یقیناً کنترل ها و برخوردها با افرادی که سلامت مردم را با رفتارهای غیر مسوولانه با خطر مواجه می کنند تشدید خواهد شد و با تمام وجود در کنار مردم خواهیم بود.

وی در پایان افزود: از تمام ظرفیت ها و توان شهرستان برای مبارزه با کرونا استفاده خواهد شد و شرایط نیز به طور مستمر رصد می شود و اعضای کمیته نیز گزارش روزانه به اینجانب ارایه می دهند .

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا گزارشی از وضعیت و شیوع ویروس کرونا در شهرستان فسا و اقدامات انجام شده بهداشتی و درمانی ارایه کرد و گفت: با کمال تاسف دامنه بیماری در حال گسترش است و تعداد بیماران مثبت کرونا و مشکوک در شهرستان به شدت روندی تصاعدی و رو به افزایش دارد.

دکتر علی اصغر خالقی از همشهریانی که وضعیت را جدی نگرفته و به توصیه ها و هشدارها عمل نمی کنند، گلایه کرد و افزود: مهار این ویروس منحوس، نیازمند اراده و عزم جدی مردم برای ماندن در منزل و رعایت توصیه های بهداشتی فردی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: برای سلامتی شهروندان از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و برای حصول به نتیجه ی مورد نظر به بسیجی همگانی نیازمندیم که در این راستا ، از اقشار مختلف جامعه انتظار می رود که اهمیت و جدیت این موضوع را درک نمایند و به توصیه های مکرر بهداشتی که از طریق رسانه های رسمی و مقامات بهداشتی اعلام می شود توجه ویژه ای داشته باشند.

در ادامه اعضای کمیته ی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا به بیان اقدامات حوزه های خود در سطح شهرستان و ارایه راهکارهایی برای حل مشکلات پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار