کد خبر: ۸۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 27 August 2015


نخستین خودروی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با حضور مسئولان در آستارا راه‌اندازی شد.
خبرگزاری فارس: راه‌اندازی نخستین کتابخانه سیار روستایی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نخستین خودروی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل این کانون و جمعی از مسئولان در آستارا راه‌اندازی شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در مراسم افتتاح خودروی مذکور با بیان اینکه شهرستان آستارا از جایگاه بالایی در استان برخوردار است، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان این شهرستان از هوش و ذکاوت بسیار بالایی برخوردار هستند و امیدواریم با توجه ویژه به این عزیزان زمینه رشد و پیشرفت آنها را فراهم کنیم.

علی پورحسن با بیان اینکه خودروی روستایی هر روز در یکی از روستاهای این شهرستان مستقر می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دهیاران و بخشداران و هیئت امنای مساجد در روستاها خدمات فرهنگی به کودکان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به همراه خودروی مذکور یک مربی کارآمد فرهنگی حضور دارد، تصریح کرد: پس از استقرار خودروی سیار روستایی در منطقه انواع برنامه‌های فرهنگی از جمله نمایش عروسکی، نقالی، ارائه کتاب‌ها به صورت امانی به کودکان و... اجرا می‌شود.

فرماندار آستارا نیز در ادامه مراسم مذکور با بیان اینکه کودکان نیازمند توجه ویژه هستند، گفت: وظیفه داریم در راستای توسعه فضای آموزشی و فرهنگی برای کودکان که آینده‌سازان کشور هستند از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

سیروس شفقی با بیان اینکه توجه به توسعه فکری کودکان همواره باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: فضای فعلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا در شأن این شهرستان نیست.

وی متذکر شد: امیدواریم با حمایت‌های مسئولان استانی و نماینده مردم آستارا بتوانیم توسعه و تجهیز سالن کانون پرورش فکری شهرستان را آغاز کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار