همزمان با هفته دولت صورت گرفت:
221 پروژه عمرانی قم همزمان با آغاز هفته دولت و طی مراسمی با حضور مدیران ارشد دولتی در قم افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.
کد خبر: ۸۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 27 August 2015
به گزارش تابناک قم، مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان 221 پروژه عمرانی در قم با اعتباری حدود 340 میلیارد تومان ظهر امروز در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد.

در این مراسم مهدی صادقی استاندار قم، مصطفی زهرانی مدیرکل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جماعات بخش‌های مختلف قم و مدیران دولتی حضور داشتند.

سید حسن رضوی معاون استاندار قم، احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، مصطفی زهرانی مدیرکل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت خارجه و مهدی صادقی استاندار قم سخنرانان این مراسم بودند.

زهرانی در سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و توافق صورت گرفته خاطرنشان کرد: اگر تحریم‌ها هم برداشته شوند نباید آن نوع مدیریتی که بعد از جنگ در پیش گرفتیم را شروع کنیم بلکه اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند راهگشای مسائل داخلی باشد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی هم موجب افزایش اطلاعات تحریم‌کنندگان و هم تحریم‌شوندگان می‌شوند، گفت: در این زمینه ایران اسلامی از آمریکا جلو افتاده و بر همین اساس نباید نگاهی گذرا به اقتصاد مقاومتی داشت بلکه نگاهی راهبردی به آن امری ضروری است.

استاندار قم هم در سخنانی با تاکید بر آراسته بودن مدیران دولتی به ویژگی‌هایی همچون صداقت و تعهد کاری تصریح کرد: پیش‌زمینه رضایت الهی، رضایتمندی مردم است ضمن اینکه تلاش برای بهینه‌سازی مصرف منابع یکی دیگر از وظایفی است که بر عهده همه افراد جامعه به‌ویژه مدیران دولتی نهاده شده است.

گفتنی است پروژه‌های هفته دولت در قم طی سال جاری در بخش‌های مختلف همچون دستجرد، کهک، سلفچگان و بخش مرکزی قم مورد بهره برداری قرار گرفتند یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار