محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع ٣ هزار بسته معیشتی در برنامه ضیافت همدلی خبر داد و گفت: یکی از برنامه های خوب امسال برگزاری محفل انس با قرآن در سه بیمارستان کرونایی و اهدا بسته معیشتی و افطاری به کادر درمان است.
کد خبر: ۸۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 23 April 2020

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:پیشتر برای رزمایش مومنانه ٢ هزار بسته در نیمه شعبان در مناطق محروم سراسر استان توزیع کردیم. در ایام ماه مبارک رمضان همین برنامه  تحت عنوان ضیافت همدلی در ١۴ بقعه (پیشتر ضیافت الهی نام داشت) اجرا می شود، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی امکان حضور مردم وجود ندارد.

وی افزود: طی دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، بنا شد برنامه ها از طریق امام زاده ها و بدون حضور جمعیت ضبط و پخش شود، این برنامه ها شامل دعای سحر، محفل انس با قرآن (ترتیل خوانی) ، تفسیر یک دقیقه ای قرآن همراه با جایزه، پخش اذان گاهی و قرائت قرآن از بقاع متبرکه است. یکی از برنامه ها خوب برگزاری محفل انس با قرآن در سه بیمارستان کرونایی کرمانشاه و اهدا بسته و افطاری به کادر درمان است.

صالحی تاکید کرد: رزمایش ضیافت همدلی زیر مجموعه برنامه ضیافت الهی است، در این طرح ٣ هزار بسته معیشتی توزیع می شود و آخرین برنامه، ضیافت همدلی کاروان نسیم کرامت است.که پیش از این با عنوان نسیم انتظار برگزار می شد (امسال به مناسبت میلاد مبارک امام حسن مجتبی آن را نسیم کرامت نام گذاری کرده ایم.) در واقع به مناسبت شامگاه میلاد امام حسن کاروان ها در سطح شهر مولودی خوانی می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار