ویژه برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت جست‌وجوگر نور سردارشهید علیرضا شمسی پورامسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۴۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 01 May 2020
امسال چهارمین سالگرد شهادت جست‌وجوگر نور سردار شهید علیرضا شمسی‌پور با روایت‌گری بهرام دوست پرست از همرزمان شهید به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، این مراسم شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت زنده از پیچ اینستاگرامی، mohsenjahashir، hazrat.aliakbar، sarallahhmd پخش شده و بهرام دوست پرست از همرزمان شهید نیز به روایت‌گری می‌پردازد.

در این برنامه که از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود، علاوه بر پخش کلیپ نماهنگ از شبکه استانی همدان و پیچ‌های ذکر شده مصطفی میرزایی مداحی کرده و گروه آوای خضراء نیز همخوانی خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار علیرضا شمسی‌پور، بازنشسته سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر مطهر شهدا، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئول بسیج ورزشکاران همدان، صبح روز ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۵ طی عملیات جستجوی شهدا بر اثر انفجار مین والمری به شهادت رسیده و به‌سوی یاران شهید خود پرکشید.

شهید شمسی‌پور متولد ۱۳۴۵ در استان همدان است. او همچنین رئیس هیأت دوچرخه سواری استان همدان و رئیس تربیت بدنی سپاه این استان بود که حالا پنجاه و دومین شهید تفحص است. این شهید والامقام در جریان تفحص شهدا در ارتفاعات کانی‌مانگا (پنجوین عراق) بر اثر انفجار مین والمری به درجه رفیع شهادت نائل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار