کد خبر: ۸۴۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 11 May 2020
 
تابناک/بهروز محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فومن با همراهی فاضل فاضل نیا رئیس آموزش و پرورش شهرستان، با حضور بر مزار شهدای فرهنگی یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
 
ادای احترام مسئولین شهرستان فومن بر مزار شهدای قرهنگی شهرستان
 
 
به گزارش ایثار گیلان،در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم،بهروز محمدی با حضور بر مزار اولین معلم شهید استان گیلان،شهید ابراهیم جعفری بوئینی و گلزار شهدای شهرستان فومن، یاد و خاطره معلم شهید حجت الاسلام محمدحسین افتخاری نماینده دوره سوم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و با قرائت فاتحه و گلباران قبور این عزیزان، یاد ده شهید فرهنگی شهرستان را گرامی داشت.
در ادامه بهروز محمدی در خصوص صفات اخلاقی معلم شهید محمدحسین افتخاری نماینده دوره سوم مجلس شورای اسلامی مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت:حجت الاسلام محمدحسین افتخاری در زمان زندگی خود نشاد داد که یک معلم می تواند در جامعه نقش بسزایی داشته باشد. پرچمداری او در انقلاب اسلامی سال 1357 در گیلان، از ویژگی های انقلابی، متعهد و تاثیرگذار در جامعه بوده است. حتی شهادتش برای همه یک درس بود، که می توانی مسئول باشی اما خدمتگذار واقعی برای مردم.
وی در ادامه به ویژگی های اخلاقی معلم شهید غلامرضا ادبی مهذب معاون اسبق پرورشی آموزش و پرورش فومن اشاره کرد و گفت:شهید ادبی علاوه بر اخلاق در مدارس،بازیکن فوتبال و دارای محبوبیت در میان جوانان ورزشکار شهرستان بود.کاپیتان تیم فوتبال فومن که همراه بودن آن با جوانان در دو میدان جبهه های جنگ و ورزشکاران، از وی شخصیتی دوست داشتنی و محبوب ساخته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار