کد خبر: ۸۴۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 13 May 2020
 

تابناک/بیش از ۴۵ درصد نیاز مفتول‌های مسی کشور از سوی یک واحد صنعتی در استان گیلان تامین می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت : هر سال 150 هزار تن مفتول مسی معادل 45 درصد نیاز مفتول های مسی کشور در واحد صنعتی مدرن گیلراد گیلان تولید می شود.

او  بر توانمند سازی ظرفیت های خالی تولید در گیلان تاکید کرد و افزود : این واحد صنعتی طرح توسعه برای تنوع تولیدات خود را در 3 مرحله اجرا کرده است که امسال در مرحله سوم ، تولیدات این مرکز تا نیمه اول امسال 15 درصد بیشتر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان  میزان سرمایه گذاری ارزی شرکت گیلراد گیلان را تاکنون 20 میلیون یورو معادل هزار 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : به دلیل افزایش تولیدات ، میزان سرمایه گذاری و اشتغال در این واحد صنعتی بیشتر می شود و هم اکنون 200 نیروی جوان گیلانی در واحد تولید مفتول مسی گیلان مشغول بکارند.

رئیس سازمان صمت گیلان روش تولید مفتول مسی در گیلان را ریخته گری پیوسته دانست و گفت: انواع مفتول 8 میلی متری با کیفیت و خلوص 99.96 از تولیدات این واحد صنعتی است که در ساخت کالاهای الکتریکی استفاده می شود و بخش زیادی از نیاز واردات این محصول را برطرف می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار