خادمیاران رضوی سفره مهربانی را برای پنج هزار خانواده نیازمند اصفهانی پهن کردند.
کد خبر: ۸۴۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 13 May 2020

همزمان با آغازشب های قدر ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از اقشار کم‌بضاعت و آسیب‌دیده در سراسر استان اصفهان ، توزیع پنج هزار بسته حمایتی آغاز شد.
در آیین تهیه این سبدهای غذایی و کمک معیشتی که در مصلی بزرگ اصفهان و با حضور آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد خادمیاران رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا و اجرای نقاره زنی حال و هوای معنوی این مراسم را دوچندان کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این مراسم ضمن تجلیل و تقدیر از اقدامات خیرخواهانه و موثر و تحسین برانگیز خادمیاران رضوی در استان اصفهان گفت : این اقدامات گره گشایی از نیازهای فقراست و لطف و عنایت امام رضا علیه السلام در جای جای استان نصیب مردم می شود.
آیت الله طباطبایی به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه پس از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا به دیگران به ویژه نزدیکان و همسایگان خود کمک کنیم تا از مشکلات و سختی‌های زندگی آنها کاسته شود
مسوول اجرای این طرح در استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح سفره مهربانی گفت:این بسته ها شامل ده قلم از جمله یک کیسه ده کیلیویی برنج ایرانی مرغ روغن ماکارونی حبوبات خرما روغن پنیر می باشد.
محمد حسین یزدچی گفت: هزینه این کار خداپسندانه را آستان قدس رضوی و خیران اصفهانی تامین کردندو این کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح «سفره مهربانی» از طریق کانون‌های محله‌ای به دست جامعه هدف خواهد رسید.
وی از تداوم توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به لطف الهی تاپایان ماه مبارک رمضان این سفره مهربانی چند نوبت دیگر در استان پهن خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :