سخنگوی جنبش نُجَباء در واکنش به توهین شبکه سعودی «ام‌بی‌سی» به نایب رئیس شهید الحشد الشعبی، خواستار محکومیت آن از سوی مرجعیت شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 16 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، مهندس «نصر الشِمَّری»، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء، به توهین شبکه سعودی ام‌بی‌سی به فرمانده مجاهد الحشد الشعبی شهید «ابومهدی مهندس» واکنش نشان داد.

او با اشاره به اینکه «تا دیروز توهین به ارزش‌های اخلاقی قبایل اصیل عراقی ما بود و امروز اهانت متوجه قهرمانان ملی و رهبران شهید عراق شده است» اظهار داشت: اکنون برای هرکسی که بینش و بصیرت داشته باشد، نقش فتنه‌گرانه شبکه‌های سعودی آشکار شد.

سخنگوی جنبش نُجَباء اهانت به شهید مهندس را بخشی از تلاش مذبوحانه رژیم سعودی جهت فرافکنی عیوب و جنایات شرم‌آور خود دانست و تاکید کرد: ننگ کشتار هزاران انسان بی‌گناه، از کهنسالان و زنان گرفته تا کودکان خردسال، برای بی‌آبرویی این رژیم وهابی کافی است.

الشمری افزود: اگر دولت‌ها و نهاد‌های رسمی عراق به‌ویژه سازمان رسانه و ارتباطات -که مسؤولیت ذاتی در این باره بر عهده دارند-از برخورد متناسب عاجز باشند، باید منتظر موضع مرجعیت اعلی باشیم که همواره بر نقش مردم عراق در پاسخگویی مناسب به اینگونه توهین‌های مکرر، اصرار داشته است.

او تأکید کرد: امروز همه باید در برابر هرکس که به عراق، ملت، مقدسات، قهرمانان و شهدایش توهین می‌کند، موضعی آشکار بگیرند.

شایان ذکر است، شبکه ام‌بی‌سی که از سوی رژیم تروریست‌پرور سعودی حمایت مالی می‌شود، به‌تازگی در یکی از برنامه‌های خود شهید ابومهدی مهندس را «تروریست» قلمداد کرد که این توهین با واکنش منفی افکار عمومی و موج انزجار در سطح منطقه به‌ویژه در میان ملت عراق همراه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار