کد خبر: ۸۵۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 07 June 2020
 

تابناک/مدیر آموزش و پرورش فومن از پیش ثبت نام ۱۴۲ دانش آموز پایه اول ابتدایی مدارس شاهد در سامانه سجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاضل فاضل نیای فومنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن با اشاره به پیش ثبت نام دانش آموزان در پایه اول دبستان مدارس شاهد، گفت: ۱۴۲ نفر با مراجعه به سامانه سجا، مرحله اولیه پیش ثبت نام بدو ورود کلاس اولی مدارس شاهد برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را انجام داده اند.

او با اشاره به استقبال از ثبت نام، افزود: ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی که پیش از این تا ۱۷ خرداد ماه در نظر گرفته شده بود تمدید شد و اولیای گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجا تا ۲۰خرداد ماه اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی تا اکنون ۱۴۲ نفر با مراجعه به سامانه سجا، مرحله اولیه پیش ثبت نام بدو ورود کلاس اولی مدارس شاهد برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را انجام داده اند.

فاضل فاضل نیای فومنی با تاکید بر لزوم نهایی کردن ثبت نام از سوی خانواده‌ها افزود: برای تکمیل شدن فرایند ثبت نام، دریافت کدرهگیری پس از اتمام مراحل ثبت‌نام لازم است و خانواده‌ها باید توجه کنند که در صورت عدم دریافت کدرهگیری از طریق گزینه دریافت کدرهگیری در انتهای صفحه، ثبت نام آن‌ها نهایی نخواهد شد.

او با اشاره به اینکه، ۲ واحد آموزشی ابتدایی شاهد در شهرستان فعال است، گفت: دبستان پسرانه شهدای هدایت پناه و دبستان دخترانه شهیده زهرا دقیقی، دو واحد آموزشی شاهد شهرستان هستند که به ترتیب ۷۰ و ۷۲ دانش آموز بدو ورود تا کنون با مراجعه به سامانه سجا، در این مدارس ثبت نام اولیه را انجام داده اند.

مدیر آموزش و پرورش فومن با اشاره به اینکه ،ثبت نام دانش آموزان بدو ورود مدارس شاهد تا ۲۰ خرداد تمدید شده است، تصریح کرد:اولیای دانش آموزان توجه داشته باشند که پیش ثبت نام مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار