رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: با آغاز انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان اصفهان، 25 نفر اعلام کاندیدا کردند که پس از بررسی های بعمل آمده 16 نفر احراز صلاحیت شدند.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 08 June 2020

شهریاری انصاری در گفتگو باخبرنگار تابناک در اصفهان اظهار داشت: تمامی اعضای هلال احمر که عضو سامانه ساجد( سامانه امداد و نجات و داوطلبان هلال احمر) بوده و دارای دو سال سابقه عضویت در جمعیت هلال احمر و 3 سال فعالیت اجرایی با حداقل 25 سال سن و حداقل مدرک لیسانس می توانستند کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان اصفهان شوند.
وی بیان داشت: بر این اساس 25 نفر کاندیدا شدند که در مرحله دوم و تعیین صلاحیت 16 نفر انتخاب شدند که 10 نفر برای شورای اجرایی و 6 نفر به عنوان بازرس منتخب شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه رای دهندگان با داشتن کارت فعال جمعیت هلال احمر و کارت شناسایی در این دوره از انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه افراد 18 سال به بالا می توانند در انتخابات شرکت کنند بنابراین 2 هزار و 160 نفر حائز این شرایط هستند.
وی گفت: تمامی اعضای افتخاری جمعیت و اعضای داوطلب که شرایط کاندیداتوری را داشته باشند می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.
انصاری با اظهار اینکه از فروردین ماه کارهای اجرایی این دوره از انتخابات آغاز شد، گفت: پنجمین دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان جمعه 23 خردادماه در 5 حوزه انتخاباتی از جمله حوزه اصلی جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در خیابان آیت الله کاشانی، خیابان میر، کوهپایه و ورزنه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات 4 زن و 12 مرد عضو جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تایید صلاحیت برای کاندیداتوری شدند، گفت: اعضایی که عضو شورای اجرایی و بازرسین مجامع جمعیت هلال احمر می شوند می توانند زیر نظر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در تصمیمان و سیاستگذاری های جمعیت شرکت و در رفع چالش ها و مشکلات پیش روی جمعیت دخیل باشند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با اعلام برگزاری این دوره از انتخابات در شرایط شیوع کرونا گفت: انتخابات با رعایت تمامی نکات و اصول بهداشتی و ایمنی و فاصله گذاری اجتماعی و دستکش و ماسک برای رای دهندگان برگزار می شود و استفاده از استامپ نیز برای رای دهندگان ضروری نیست.
وی گفت: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان اصفهان هر 4 سال یکبار برگزار می شود و استارت آن نیز از 16 سال پیش خورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار