کد خبر: ۸۶۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 11 June 2020
تابناک/مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اجرای دومین مرحله تست کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرای تیم سپیدرود گفت: تست پی سی آر حدود 70 نفر از اعضای باشگاه سپیدرود انجام شد که خوشبختانه همه تست‌ها منفی بود.
وضعیت سفید تیم سپیدرود رشت و عبور از کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رادنی دیدار امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای دومین مرحله تست کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرای تیم سپیدرود اظهار کرد: جهت بررسی وضعیت بازیکنان تیم و جلوگیری از شیوع کرونا، تست پی سی آر حدود 70 نفر از اعضای باشگاه سپیدرود انجام شد که خوشبختانه همه تست‌ها منفی بود.

وی با بیان اینکه برخی از اعضای تیم نیز به تشخیص کادر پزشکی آزمایش خون نیز دادند، گفت: آزمایش‌های گرفته‌شده توسط آزمایشگاه مرجع وزارت بهداشت انجام‌شده و اعتبار کیت‌های آزمایشگاهی در بالاترین استاندارد قرارداد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود با اشاره به انجام تست‌ها با حضور نماینده و افسر ویژه هیات پزشکی ورزشی استان گیلان بیان کرد: کادر پزشکی سپیدرود علاوه بر انجام آزمایش پس سی آر و خون از بازیکنان اقدام به سنجش دمای بدن و تست اکسیژن خون نیز از بازیکنان کرده‌اند.

دیدار با بیان اینکه وضعیت باشگاه و اعضای این تیم مناسب و مشکلی وجود ندارد، افزود: تمرینان سپیدرود از هفته گذشته زیر نظر سرمربی این تیم آغازشده و با دستور کادر فنی اقدام به تمرینات بدن‌سازی و تمرینات فشرده می‌کردند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به برگزاری نخستین بازی تدارکاتی سپیدرود در پنج‌شنبه هفته جاری گفت: بازیکنان سپیدرود بعد از بیش از یک‌صد روز تعطیلی لیگ در یک بازی تدارکاتی مقابل شهرداری آستارا به میدان می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار