کد خبر: ۸۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 31 August 2015




سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان عراقچی و تخت روانچی مهمانان جلسه امروز کمیسیون بودند و فردا هم آقای جلیلی به همراه همکارانش مهمان کمیسیون خواهد بود.
سیدحسین نقوی حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص دستورالعمل جلسه امروز این کمیسیون افزود : در ابتدای چهارمین جلسه کمیسیون ویژه بررسی برجام آقای عراقچی حدود یک ساعت گزارشی درباره پیشینه مذاکرات ارائه کرد که شامل اطلاعاتی در خصوص برجام نیز می شد.
وی تصریح کرد: بعد از این توضیحات کمیسیون وارد محتوا شد که در این راستا مباحثی همچون ابعاد سیاسی،حقوقی،اقتصادی،دفاعی و نظامی برجام و همچنین موضوعات تحریم ها و بازرسی ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه کمیسیون بنا دارد از نظرات همه کارشناسان و متخصصان تیم های قبلی و فعلی مذاکره کننده استفاده کند ، افزود: فردا نیز آقای سعید جلیلی به همراه تیم کارشناسی خود در جلسه کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور خواهد یافت و دستورالعمل جلسه چهارشنبه نیز مثل امروز خواهد بود.
نقوی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون ویژه بررسی برجام بنا دارد گزارشی مستند و دقیق به صحن علنی مجلس ارائه دهد تا در جهت حفظ منافع کشور و حقوق هسته ای مردم راهگشا باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار