معاون وزیر آموزش و پرورش, مشکل کمبود نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش را یک معضل قدیمی و جدی در آموزش و پرورش عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 31 August 2015
 به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری تسنیم از چالوس، علی زرافشان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چالوس, اظهارداشت: آموزگاری که برای یک منطقه خاص استخدام می شود باید 5 سال در آن منطقه باشد و پس از آن در صورت عدم نیاز مبدا می‌تواند انتقال یابد.
وی افزود: استخدام‌های کلی که در دولت قبل انجام شد تبعاتی را در پی داشت که امروز داریم آن را پرداخت می‌کنیم.
زرافشان بیان داشت: بیش از 50 درصد کارکنان آموزش و پرورش خانم‌ها هستند که بسیاری از آنها به تبعیت از همسر انتقالی می‌گیرند و خارج می‌شوند.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: با سیاست جدید آموزش و پرورش در بحث استخدام جدید؛ بوم جدید تعریف شده است و تنوع محیطی و جغرافیایی هر استان به صورت جداگانه دیده شده و این موضوع برای دانشگاه فرهنگیان نیز لحاظ شده است.
وی گفت: انتظاری که از شوراهای آموزش و پرورش داریم این است که در بعد نیروی انسانی به صورت دقیق ورود و بتوانند مشکلات را رفع کنند.
زرافشان بیان کرد: در بحث استقلال اداره آموزش و پرورش بخش مرزن آباد با توجه به سیاست‌های آموزش و پرورش در حوزه کوچک سازی امکان پذیر نیست و مانند مرزن آباد در کشور مناطق زیادی داریم که چنین درخواستی را ارائه کردند.
وی گفت: با توجه به اختیاراتی که به مدیران کل آموزش و پرورش در بحث خرید خدمات آموزشی و حق التدریسی داده شد امیدواریم مشکل کمبود نیروی انسانی برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار