کد خبر: ۸۶۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 21 June 2020

مدیرکل زندان‌های مازندران از تبدیل زندان محکومین موادمخدر این استان به کارگاه تولیدی پوشاک خبر داد.

علی استادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ندامتگاه محکومین موادمخدر مازندران واقع در ساری به کارگاه تولیدی پوشاک مجهز شده است گفته که، طی هفته جاری همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این کارگاه با همکاری کارخانه نساجی مازندران احداث شده است، تصریح کرد: در راستای توافق با مدیرعامل نساجی مازندران، ۲۰۰ دستگاه چرخ خیاطی نیز در این کارگاه استقرار یافته است و بیش از ۴۰۰ نفر از مددجویان با گذراندن دوره آموزشی در این کارگاه مشغول به کار شدند.

مدیرکل زندان‌های مازندران ابراز امیدواری کرد: امیدواریم دیگر مدیران کارخانه ها و کارگاه های مازندران نیز به زندان اعتماد کرده و برای حمایت از خانواده زندانیان در جهت رونق تولید و کسب وکار حامی آنها باشند.

استادی رسیدگی به درخواست زندانیان، تلاش برای کاهش آمار موجودی زندان‌ها و پیگیری عفو و تخفیف مجازات را یکی از دغدغه های اصلی قوه قضائیه دانست و گفت: با تلاش و پیگیری‌های مجدانه اعضای شورای حل اختلاف زندان های مازندران، در سال جاری ۱۳۷ نفر از زندانیان استان آزاد شدند.

وی افزود: صلح و سازش نباید به عنوان یک فرآیند اداری محسوب شود، بلکه فرهنگ معنوی صلح و سازش باید در جامعه به گونه ای توسعه و گسترش یابد که مردم با کمال آرامش و آسایش و به طور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی کنند.
استادی در پایان خاطرنشان کرد: بسط و توسعه فرهنگ ایثار و بخشش از ناهنجارهای اجتماعی جامعه کاسته و بر مودت‌ها، دوستی ها و محبت‌ها و در نهایت شادابی جامعه می افزاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار