کد خبر: ۸۶۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 22 June 2020
احمدی با بیان اینکه اگر نمی‌توانیم مشکلی را از مردم حل کنیم، باید حداقل گوش شنوا برای آنها باشیم، گفت:‌ کارهای زیادی باقیمانده است و باید به آنها پرداخته شود.
 

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی» عصر امروز (یکشنبه، اول تیر) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار رشت که در سالن مخابرات گیلان برگزار شد، با قدردانی از زحمات فرماندار سابق رشت، اظهار کرد: مؤمنی‌زاده مردم خوش اخلاق و خدمتگزاری بود و همواره برای توسعه شهرستان تلاش می‌کرد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: دریافت مسئولیت توفیقی از سوی خدا برای خدمت کردن به مردم است و مسئولین باید بدانند که فرصت‌ها مثل ابر می‌گذرد.

 

وی با اشاره به اینکه کسی که مسئولیت می‌پذیرد دیگر نباید فرصت خدمت‌رسانی را از دست بدهد، تصریح کرد: باید کاری کنیم که شهدا از ما راضی باشند.

 

احمدی با بیان اینکه اگر نمی‌توانیم مشکلی را از مردم حل کنیم، باید حداقل گوش شنوا برای آنها باشیم، تاکید کرد:‌ کارهای زیادی باقیمانده است و باید به آنها پرداخته شود.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر کسی که مسئولیت می‎پذیرد باید شب و روز نشناسد و تمام اوقات خود را صرف مردم کند، افزود: باید با همه سختی‌ها تلاش کنیم و تازه نفس برای مردم خدمتگزار خوبی باشیم.

 

وی اذعان کرد: مردم باید بدانند که مسئولین تمام توان خود را برای رفع مشکلات گیلان و شهرستان رشت می‌گذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار