ظریف:
وزیر امور خارجه گفت: این حجم از فشار آمریکا به ایران به علت بالندگی و توانمندی‌های جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 07 July 2020

 

 

فشار آمریکا به دلیل توانمندی ایران است

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، به نقل از صدا و سیما، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بعدازظهر امروز (دوشنبه) در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن از همه توان برای فشار بر مردم ایران استفاده می‌کند، گفت: شاید در کمتر زمانی یک کشور این میزان فشار از سوی برخی قدرت‌ها را تحمل کرده باشد.

وی ادامه داد: این حجم از فشار آمریکا به ایران به علت بالندگی و توانمندی‌های جمهوری اسلامی است. امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروه‌هایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده می‌کنند

ظریف گفت: شاید کمتر زمانی برای هیچ کشوری به این میزان فشار از سوی برخی قدرت‌ها به ویژه ایالات متحده و رژیم صهیونیستی دیده نشده که آن هم به دلیل بالندگی و توانمندی‌های ایران است که برای آنها نگرانی ایجاد کرده و موجب صف‌کشی شده است. وزارت امور خارجه در این جنگ دشوار مقابل دوستان داخلی مجبور است به دفاع از خود بپردازد اگرچه وظیفه خود می‌دانیم از کشور دفاع کنیم.

وزیر خارجه افزود: همه همکاران من همه ناملایمات و توهین‌ها را به جان می‌خرند ولی مجبور می شوند نکاتی که برای دفاع از خود لازم است ولی برای منافع ملی مناسب نیست، به زبان جاری نکنند. این رسم ما بوده و در یک سال آینده به این عهد پایبند خواهیم بود.

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار