کد خبر: ۸۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 02 September 2015

ترکیب جدید هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای تالش مشخص و رؤسای آنها معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، آیین‌نامه اجرایی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهرها وظایف و مقررات شورا را مشخص کرده و اعضا باید طبق این آیین‌نامه جلسات را برگزار و هیئت رئیسه انتخاب کنند.

با توجه به گذشت دو دوره از فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر، در آغاز دوره سوم اعضای شورا باید با برگزاری انتخابات نسبت به انتخاب هیئت رئیسه جدید اقدام کنند در غیر این صورت هیئت رئیسه قبلی صلاحیتی برای دور سوم نخواهد داشت.

این روزها انتخابات هیئت رئیسه در بیشتر شهرهای گیلان از جمله تالش برگزار و اعضای هیئت رئیسه و روسای آنها شناخته شدند.

قلعه‌کفایی رئیس جدید شورای شهر تالش

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش نتیجه انتخابات این شورا را عنوان و اظهار کرد: در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تالش احمد قلعه‌کفایی با کسب چهار رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تالش معرفی شد.

به گفته علی وانوایی، در انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای شهر تالش، طالب طالبی‌شکردست به عنوان نایب رئیس، فیروزه اردویی‌ناوان، خزانه‌دار، مدینه نیکاکری و عبدالله حسین‌پور منشی اول و دوم معرفی شدند.

پیش از این نیز «سهیل سلامی‌ریک» در دو سال فعالیت دور چهارم شورای اسلامی شهر تالش، ریاست این شورا را به‌عهده داشت.

هیئت رئیسه جدید شورای شهر لیسار

سخنگوی شورای اسلامی شهر لیسار نیز نتایج برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر لیسار را با معرفی اعضای آن عنوان کرد و گفت: در این انتخابات علیرضا غفاری به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر لیسار معرفی شده است.

محمد اشرافی، خود را سخنگوی شورای شهر لیسار عنوان کرد و افزود: سید هابیل میربهاری به عنوان نایب رئیس، سید حمدالله سیدترابی خزانه‌دار و عسکر آصفی منشی شورای اسلامی شهر لیسار انتخاب شدند.

شهر لیسار بیش از 4 هزار و 500 نفر جمعیت شهری دارد و یکی از شهرهای مهم تالش است.

انتخاب رئیس جدید شورای شهر چوبر

رئیس شورای اسلامی شهر چوبر نیز درباره برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورا اظهار کرد: در این انتخابات بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر چوبر انتخاب شدم.

فرهاد حیدرنیا با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر چوبر با حضور اعضای شورا برگزار شد، گفت: رضوان آقایی نایب رئیس شورای شهر چوبر شد.

به گفته وی، غلامرضا مصاحب به عنوان خزانه‌دار شورای شهر چوبر، حامد قلی‌پور و عیسی مختارپور نیز به ترتیب منشی و سخنگوی این شورا انتخاب شدند.

به گزارش فارس، فرهاد حیدرنیا از ابتدای دوره چهارم شورای اسلامی شهر چوبر تصدی ریاست  این شورا را در اختیار داشت.

شهر چوبر با 64 روستاو 10 هزار نفر جمعیت از جمله شهرهای مهم دیگر تالش محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار